GSP wypada na 10 miesięcy, będzie walka o zastępczy pas!

07 Grudzień 2011
GSP wypada na 10 miesięcy, będzie walka o zastępczy pas!

Dzięki czujności gumtree podajemy tę informację szybciej niż Sherdog. Dana White ogłosił na swoim Twitterze, że GSP ma zerwane przednie więzadło krzyżowe i wypada z treningów na 10 miesięcy. Dla fanów MMA to ogromny cios, a walka GSP vs. Diaz, jedna z dwóch walk posiadających największą wartość PPV na 2012 rok, a jedyna, która była już zakontraktowana, może w ogóle się nie odbyć. UFC postanowiło w związku z tym zorganizować walkę o równoległy, tymczasowy pas, którego posiadacz zmierzy się z GSP po jego powrocie po kontuzji. Nie jest niespodzianką, że będzie to walka Diaz vs. Condit. Jeśli Nick Diaz nie przedsięwziął jakichś PR-owych zmian, prawdopodobnie jeszcze dziś powie, co myśli o kontuzji GSP…

Komentarze

  • gumtree

    Czysty przypadek Franek:) Obudzilem sie rano, przygotowujac do pracy. Odpalam wszystkie strony i servisy z newsami jak to mam w zwyczaju i boom – takie zaskoczenie. Dla UFC jak to napisaliscie nie za dobra informacja. Ja osobiscie bardzo chcialem zobaczyc takie zestawienie. Bedzie mega ciekawe. Pozdrawiam.

  • F. Georgiew

    Rozumiem, że rano gdzieś w Australii, bo informacja w chwili podania miała może z pół godziny? 😉

    Diaz powinien go zniszczyć, choć od walki z Rorym McDonaldem respektuję bardzo Condita. Ciekawe jak będzie z dyspozycją GSP po takiej przerwie…

  • Zenobi

    Ciekawe co z Koszczekiem teraz?

  • Paweł

    Niemożliwe 🙁 Na tą walkę czekałem najbardziej z wszystkich. Marzył mi się widok Nicka rozpieprzającego GSP…

    Diaz vs Condit odbędzie się na tej gali 4. lutego?

  • Zenobi

    Na tej samej. Też na to czekałem przez autentyczność Nicka i fakt, że wcześniej się nie spotkali.

    I don’t think Georges is hurt I think he’s scared!

  • Paweł

    Jest panowie jakaś opcja, żeby przy każdym wejściu automatycznie logowało? Trochę mnie to irytuje, bo zawsze zapominam się zalogować, a widzę, że ktoś inny również pisze jako Paweł…
    Ten poprzedni komentarz tu pod niusem to mój. Jakby coś. 😛

    Ja tam nie mam nic do GSP, spoko koleś, wielki mistrz… ale dla mnie to nie to samo co Nick. Odnajduję siebie w jego zachowaniu. Haha. 😉

  • F. Georgiew

    Mnie też wylogowuje, jutro dopytam, zapisałem w kalendarzu, który zacząłem prowadzić dla autoogarnięcia.

  • chu

    Diaz będzie długo długo mistrzem!

  • Tapoutdeal1989

    Panowie też mam na imię Paweł i Tak jak inne Pawły wole Mr.Diaz bo jest łobuzem taki jak on zawodnik mma ma szanse na ulicy nie jakiś przereklamowany gsp Pozamiatali by nim podłogę w Rosji na Dyskotece heheh

  • F. Georgiew

    GSP w Rosji chodziłby tylko do klubów dla gości z Gazpromu i obozu władzy 😉 Stać go.

  • KnockOut

    Pomimo sympatii do Diaza uważam że GSP pozamiatałby nim octagon. Ma dużo lepsze zapasy, w parterze też raczej nie da się poddać. Zostaje stójka… Wiadomo że walka różnie się może potoczyć ale na papierze lepiej wygląda Georges

  • Paweł

    Tapoutdeal1989, wyczuwam ironię. ;>

  • Pawel

    Mnie tez sie nie chce logowac za kazdym razem 🙂