Raport: dotychczasowa sprzedaż biletów na KSW 24 i MMAA 4

02 Sierpień 2013
Raport: dotychczasowa sprzedaż biletów na KSW 24 i MMAA 4

Jeszcze kilkanaście dni temu Martin Lewandowski zdradził nam informację, że sprzedaż biletów na KSW 24 nie wygląda obiecująco. Dowiedzieliśmy się wczoraj, że sytuacja uległa sporej poprawie.

Łódzka Atlas Arena, która 28-go września będzie gościła tłumy fanów mocnych emocji, zaprojektowana została , aby pomieścić trochę ponad dziesięć tysięcy widzów (przy imprezach sportowych). Wg informacji które otrzymaliśmy, dotychczas sprzedało się około sześciu tysięcy biletów. Sytuacja zapewne cieszy włodarzy Konfrontacji o tyle, że nie rozpoczęła się nawet kampania promująca event. Co więcej, światła dziennego nie ujrzał nawet oficjalny plakat KSW 24. Najwyraźniej dotychczasowe działania federacji, nawet jeżeli nie są zbyt popularne a często nawet niezrozumiałe, odnoszą skutek i działają na przeciętnego Kowalskiego, który wciąż stanowi największą część par oczu, śledzących wydarzenia związane z KSW.

Co ciekawe, dla porównania organizacja MMA Attack – której decyzje spotykają się od początku ze zdecydowanie większym entuzjazmem publiczności zaangażowanej w polską scenę i która stawia przede wszystkim na sportowe rozwiązania – sprzedała do tej pory około 10% biletów na trybuny. Należy dodatkowo wziąć pod uwagę, że organizacja zaczęła mocną kampanię banerową, widoczną w wielu miastach Polski a sama sprzedaż zaczęła się wcześniej niż u jej najpoważniejszego rywala. Nie wspominając, że Ergo Arena na której będzie MMAA 4, jest uznawana za mekkę sztuk walk w Polsce, gdzie miejscówki do tej pory, sprzedawały się same.

Jak pokazała sprzedaż przy trzeciej gali w katowickim Spodku, tak i tu, spora część fanów może czekać do ostatnich chwil z decyzją zakupu biletów. Być może sprzedaż mogłyby przyśpieszyć dwa czynniki:
– nazwisko Damiana Grabowskiego, który powoli wyrasta spośród innych nazwisk MMAA a z którym organizacja cały czas pertraktuje na temat warunków
– ogłoszenie „freaka”, którego póki co nie ma, ale którego organizacja trzyma podobno w rezerwie, na wypadek słabej sprzedaży wejściówek

Komentarze

  • Pako

    skoro chodzi tu o zwrócenie uwagi Janusza to niech i dadzą ze dwa Freaki 🙂 na MMAA,a skoro dowiedzieliście się że bilety na KSW sprzedają się dobrze to kto to potwierdzi? Martin czy Kawul  😀 wiadomo że dla zwykłego Janusza KSW w polsce to jak dla Fana MMA UFC,lecz myślę że z czasem się to zmieni……

    MOD ON: Obie informacje możesz łatwo zweryfikować na stronie dystrybutorów biletów.

  • tomox

    nie wiem jak będzie w przypadku mmaa4 ale przy mmaa3 słaby wynik sprzedaży biletów był w dużej mierze z winy polsatu, z tego co kojarze spoty pojawiły się na tydzień przed galą i było ich niewiele (osobiście nie widziałem ani jednego), a pamiętam że np. ksw 14 które odbywało się 18 września polsat reklamował już w sierpniu, mało oglądam tv więc może niech ktoś inny wypowie się jak to jest z tymi reklamówkami na polsacie

    MOD ON: Pytaliśmy 2 dni przed MMAA 3 Pawła Wójcika z Polsatu o to samo i powiedział, że ostra kampanię zaczynają na 7 dni przed a w przypadku MMAA 3 było nawet 2 dni dłużej.

  • metaraon

    Dziwią te  róznice między KSW i MMA Atack w czasie promocji TV przez Polsat.

    W sumie to organizacja Darka Cholewy potrzebuje większej promocji, bo jest mniej znana. Polsat ma dwóch podwykonawców produktu  i korporacjnym schematem ich rozgrywa.

  • muniek

    Przed KSW 23 kampania reklamowa rozpoczęła się 4 tygodnie przed galą. Codziennie na polsacie sport news leciały spoty z KSW 23. W przypadku MMAA 3 widziałem taką samą akcję na tydzień przed galą. Wiadomo, gdzie większa kasa – PPV, tam i dłuższa promocja.

  • Pudzielianienko

    Co do słabej sprzedaży biletów na MMAA 3, to koksownik jako freak był całkowitym niewypałem, nie mówiąc nawet o tym prostytucie Ozdobie. A po tej żenadzie w klatce, na czwartej gali będzie jeszcze większym niewypałem, jeśli tamtejszy meczmejkier będzie na tyle głupi, by go znowu zatrudnić. Pudź, mimo marnych predyspozycji do bitki, to był jednak ktoś i dlatego przyciągnął na KSW masę ludzi. Koksiarz zaś jest znany przede wszystkim z palenia głupa w internecie i o ile wszyscy się z niego leją, to mało kto, ze względu na niego, kupi bilet.

  • thefirm

    MMAA 4 jest miesiąc po KSW 24.
    Więc kilka procent widzów KSW 24 wybierze się na MMAA 4.

    Swoją drogą KSW niech idzie w PPV z Pudzianem, MMAA niech leci na otwartym i jestem pewien że MMAA prześcignie KSW.