UFC Kraków: "On the fly – Jan Błachowicz" (+video)

08 Kwiecień 2015
UFC Kraków: "On the fly – Jan Błachowicz" (+video)

Foto: fb.com/janblachowicz

Foto: fb.com/janblachowicz


UFC częstuje nas zmasowaną porcją informacji o zbliżającej się gali w Krakowie… i prawidłowo! Tym razem 5-minutowy materiał „On The Fly” z janem Błachowiczem w roli głównej.

Komentarze

  • IronMike

    Koscielski nareszcie istnieje w mediach. Zobaczymy co Jano pokaze. Stawiam ,ze wygra walke . Jesli uda sie w miare latwo wygrac to bedzie dobry omen na przyszlosc. Teixeiry i Badery beda w zasiegu

  • EL doopa

    bardzo fajny materiał, nie odkrywa za dużo prwytaty ale jednka pokazuje też człowieka nie tylko zawodnika. fajne fajne ja jestem zachwycony że Janek działa nad promocją gali

  • adamus

    Z Dorotą to się w każdym zdaniu nie zgadzali 😀 prawdziwie wyszło przynajmniej 🙂 super, ze trener się pokazał, też to od razu zauważyłem. PS fajnego psa macie

  • champ1

    ale wygląda na trochę zmarnowanego fizycznie. może taka zagrywka przed przeciwnikiem. trzymamy kciuki

  • IronMike

    Zmarnowany jest , Aska nawet mowila ,ze mial wszystkiego dosc w pewnym momencie. Nie kazdego dnia szykuje sie do walki otwierajacej droge do top 10 w lidze mistrzow

  • mmaster

    @IronMike jesteś dużym optymistą jeśli wierzysz w pokonanie Badera i Texeira. musiałby poprawić znacznie defensywne zapasy. dla mnie jednak szczytem możliwości janka sa tacy zawodnicy jak manuwa. oczywiście zakladajac ze janek nie poczynil postepow od czasów jego walk w ksw. a walka z latifim jak dla mnie nie odpowiedziala na to pytanie, bo była za krotka.

  • IronMike

    Wiara gory przenosi . Nie twierdze ,ze tak bedzie . Napisalem ,ze jesli w miare latwo ogra Manuwe . Zapasy robil z Davisem i teraz z Koscielskim , nie wierze ,ze nic mu to nie dalo .

  • Pako

    @mmaster-a widziałeś poczynania Janka po tym jak odszedł z KSW prócz tej jednej walki na UFC?Zmienił miejsce zamieszkania,klub,treningi,więc na prawde dopiero będzie można go ocenić po tej walce,jeśli nie zeżre go presja.Wideo materiał dobry!

  • rudy

    Super video ale widać, że jest wykończony. Tą walką musi ustabilizować wizerunek i musi być w sobotę zajebisty.