Choć same reklamy z Andersonem Silvą specjalnie mnie nie przekonują, aż miło popatrzeć jak ten zawodnik zgarnia kontrakt reklamowy za kontraktem, występuje w każdym większym talk-show, a także pojawia się na okładkach popularnych magazynów. Nic dziwnego, w końcu jest w chwili obecnej numerem jeden na świecie, a Brazylijskiego TUFa ogląda ponoć średnio 10 mln widzów, żeby nie wspomnieć o 35 mln widowni ostatniej gali UFC w Brazylii. W środku posta reklama telewizyjna Philipsa i bonus – broń na Andersona Silvę z TATAME.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
na andersona lepsze byloby wszystko fedora 😉