Mariusz Pudzianowski vs. Christos Piliafas na KSW 20

20 Lipiec 2012
38
Mariusz Pudzianowski vs. Christos Piliafas na KSW 20

Kolejnym wydarzeniem, na które czekała spora część fanów KSW, był wybór przeciwnika dla Mariusza Pudzianowskiego. Jako potężna maszyna marketingowa Konfrontacji, Pudzian musiał otrzymać przeciwnika w swoim zasięgu, ale jednocześnie na tyle dobrego, żeby organizacja uniknęła oskarżeń o wystawianie mu zbyt łatwych przeciwników. Po długim procesie poszukiwań, wybór padł na Amerykanina. W zestawieniu z byłym strongmanem, wystąpi Christos Piliafas (4-1), zawodnik King of the Cage.

Jego ksywa „Mad Greek” (wściekły Grek) dobrze oddaje jego charakter walki. Choć zawodowy rekord nie robi dużego wrażenia, to jednak każda z jego wygranych zakończyła się przez TKO (uderzenia), wszystkie w 1 rundzie. Poza tym Christos ma niemałe doświadczenie na polu amatorskim.

Warunki fizyczne – tego pochodzącego z Traverse City w stanie Michigan fightera – to 195 cm i średnio 115 kilogramów w ciągu walki. To prawie 10 cm więcej niż ma Pudzian.

Choć pokonuje swoich oponentów w przekonywującym stylu, to jednak wszystkich łączy jedno – niezbyt imponujące rekordy zawodowe. Kolejno 0-3, 6-20 i 0-3. Można więc liczyć, że Polak otrzymał przeciwnika w swoim zasięgu.

Dla zainteresowanych, highlight z najlepszymi momentami w karierze Piliafasa. Muzyka słabo dobrana, ale nie to ma tutaj decydujące znaczenie.

Dominator ostatni występ zaliczył na majowym KSW 19, gdzie pokonał Boba Sappa w zaledwie 39 sekund pierwszej rundy. Ostatnie miesiące spędził na mocnych przygotowaniach w amerykańskim teamie ATT.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
38 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
18 Comment authors
czyzoeddieEl HombreweronikaDX Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
czyzo
Gość
czyzo
Offline

siłom da rade Pudzian jestem pewny tego ale technicznie moze mieć problem

eddie
Gość
eddie
Offline

ma o niebo lepsza technike niz pudzian, nie widzialem ani razu zeby pudzian zalozyl choc jedno duszenie lub dzwignie, widze juz jego kleske

El Hombre
Gość
El Hombre
Offline

Liddell i „Minotauro” Nogueira tańczyli z gwiazdami 😉

weronika
Gość
weronika
Offline

Do DX
Ale dobrze by było żeby popularność wynikała z osiągnięć sportowych w danej dyscyplinie, tak jak jest w UFC itp. Jakoś Cain Velasquez i czołówka nie muszą tańczyć z „gwiazdami” żeby ściągnąć widzów na galę. A Pudzianowski, Burneika i inni „popularni” ściągają kogo? Mroczków, Kamela, Mrozu czy tam Łozo, którzy są tam dla lansu a nie sportu.

El Hombre
Gość
El Hombre
Offline

Materla kokosów nie zarabia skoro w wakacje musi dorabiać staniem na bramce w jakimś klubie chyba w Międzyzdrojach…

DX
Gość
DX
Offline

@weronika Moja droga internetowa koleżanko, Christosa siedzi w MMA już pare dobrych lat, także uczy MMA w Michigan. Ma ponad 16 walk, oczywiście większość z nich amatorskie. Myślę że to bardzy dobry przeciwnik dla Pudziana, zobaczymy na co go stać, oby nie skończyło się jak w Thompson vs. Pudz II. Zarobki są adekwatne do popularnośći danego zawodnika, nie do jego umiejętności, tak było i tak będzie, narazie. Po drugie, skąd wiesz ile „Materla” zarabia? Czy on jest tyle popularny co Pudzian? Widocznie skoro cały czas ćwiczy i się rozwija w tym staje się bardziej rozpoznawalny „Materla” tym więcej zarabia pieniędzy.… Czytaj więcej »

weronika
Gość
weronika
Offline

A co do porównania Thompsona i Christosa, to tak się składa że Thompson jeżeli przegrywał to już z naprawdę dobrymi zawodnikami a nawet sporo z tych przegranych były niesłusznie zakończone przez sędziego. A ten drugi Pan, nie miał ani jednego przeciwnika, który byłby godny organizacji UFC czy Pride, więc jego bilans o niczym nie świadczy.
…A Wy fani Pudziana, włączcie sobie TV kilka godzin wcześniej przed „walką wieczoru”, to się przekonacie, co to znaczy prawdziwe MMA.

weronika
Gość
weronika
Offline

Ale niektórzy prawdziwi zawodnicy tej dyscypliny (np. Materla) poświęcają całe życie na treningi i zarabiają marnie na tej samej gali, na której Pudzian jako amator zarabia już miliony za swoją pierwszą walkę.
Zarobki powinny być adekwatne do umiejętności i doświadczenia w PRAWDZIWYCH WALKACH a nie do nazwiska znanego ostatnio jedynie z telewizyjnych show…

emmmmmmmm
Gość
emmmmmmmm
Offline

PRZEKONUJĄCYM STYLU, nie ma takiego słowa jak PRZEKONYWUJĄCY

DX
Gość
DX
Offline

@kerim85

Nikt za darmo dla twojej przyjemnosci bic sie nie bedzie. Zebys Ty byl na miejscu Pudziana lub taki saym slawny i znany, robil bys dla kogos show za darmo a komus pozwolil na sobie zarobic? raczej nie.

Mirek
Użytkownik
Mirek
Offline

pudzina sie bawi tym ale kasa na koncie musi sie zgadzac 😀 lalickie pokolenie fanow mma nawiet wie ze z nieba nie bedzie zawodnika swiatwego form,atu

kuba
Gość
kuba
Offline

ni emow bo twoje miejsce jest w piaskownicy 😀

DX
Gość
DX
Offline

Akurat ten „GREK” (amerykanin) jest z mojego miasta, wiecej nie bede mowic.

buahahahahahhahah

kuba
Gość
kuba
Offline

https://www.youtube.com/watch?v=HsQAfm48Qxc moze jakies Wywwiady zrobicie z nimi???

DX
Gość
DX
Offline

Moj drogi przyjacielu internetowy wysylam tobie XO XO XO

usmiechnij sie i zyj na luzie

Wodzu
Gość
Wodzu
Offline

Blade serio myslisz ze dadza mu przeciwnika z ktorym ma 100% szans na porazke ?

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Parszywe cioty z internetu .

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Pierdolcie się buce .

Wodzu
Gość
Wodzu
Offline

@Michi
instruktora kazdej dyscypliny sportowej mozesz sobie zrobic majac 2-3 tysiaki na zbyciu wiec sie nie ma czym podniecac 😉

Wodzu
Gość
Wodzu
Offline

@tapout cos tam
W twoim przypadku chwalenie sie tym ze masz 22 lata to wstyd, jakbys napisal 12 to bym nie mial sie do czego przyczepic..

DX
Gość
DX
Offline

A więc mucho nie pierdol się z pasikonikiem bo pasikonik cie zajebie.

DX
Gość
DX
Offline

Dobrze wykształcone oczy i potężna narządy gębowe przydają się pasikonikom przy polowaniach na zdobycz, którą stanowią mniejsze owady takie jak mucha Tapoutdeal1989. Pasikonik to sprawny drapieżnik.

Dobrze wspina się i skacze. Potrafi też dość dobrze latać. Jego zielone ubarwienie pomaga mu być trudno dostrzegalnym wśród źdźbeł traw, krzewów i drzew. Silnie rozwinięty aparat gębowy, długie czułki, dobrze wykształcone oczy i silne nogi czynią go sprawnym myśliwym.

dantev
Gość
dantev
Offline

Racja Saku….jeszcze trochę i się na nicponiach skończy…

saku
Użytkownik
saku
Offline

Panowie, przymykamy czasem oko na prywatne pojazdy po sobie, ale pasikonik to już za wiele…

Blade
Gość
Blade
Offline

Dobry przeciwnik dla Pudziana. Nie widzę wygranej Pudziao w tej walce.

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Ty pasikoniku goń się mam 22 lata głupcze .

DX
Gość
DX
Offline

@Tapoutdeal1989

Dziecko przestań się tak podniecać, wyluzuj chłopie bo i tak obejrzysz. Wszystko, jak narazie jest git. Jeżeli chcesz oglądać UFC to oglądaj, Ja nie oglądam UFC bo mnie wogule nie obchodzi UFC. Powinniśmy być dumni że w Polsce mamy rozpoznawalne na cały świat KSW. Nikt w Europie im nie równa, no oprócz M1. A walki fajnie się szykują.

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Jubileuszowy syf się szykuje walka moks vs mańkowski to powinna być jedna walka na ksw .

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Zygać mi się chce na te walki nie oglądam pewnie powtórki ufc obejrzę dno jak tu się nie wkurw czekasz tyle na ksw 20 masz jubileuszowy syf .

Tapoutdeal1989
Gość
Tapoutdeal1989
Offline

Houston Alexander koleś przegrał 2 ostatnie walki ma 40 lat i to ma być dobry przeciwniki ten koleś jest i zawsze był słaby hahahah ale dali gwiazdę a ten dla pudziana żenada .

dlugopis
Gość
dlugopis
Offline

Pudzian wygrywa przez dźwignię na łokieć w drugiej rundzie. Pudzilla dasz radę! 😀

Wonsz
Gość
Wonsz
Offline

@DX
Ja mam nadzieję, że zrobi mu też to co Tim. xD

DX
Gość
DX
Offline

Wygląda jak bliźniak Tima Sylvi.

El Hombre
Gość
El Hombre
Offline

Dobry rywal. Przypominam że James Thompson przed walką z Pudzianem też nie błyszczał poza tym że był znany z Pride.

kuba
Gość
kuba
Offline

a co ty jestes nostradamus zeby znac:D:D

weronika
Gość
weronika
Offline

To rzeczywiście długo się naszukali, bo trudno znaleźć słabszego…Podobno Pudzian chciał walczyć z lepszym zawodnikiem niż Thompson, a walczy z duuużo słabszym, wystarczy porównać przeciwników James’a a Christos’a. KSW to żart i będą dawać mu tylko takich którzy są w Pudziana zasięgu, by nabijać kasę. Bo jedynie On napędza dla KSW kasę.

Michi
Gość
Michi
Offline

Cholera wie, czego można się spodziewać po przeciwniku Pudziana. Niby z nikim poważnym nie wygrywał, ale BJJ zna, instruktor od Sambo no, no… Poczekamy, zobaczymy…

A Pudzowi radzilibyśmy natychmiastowy albo i jeszcze szybszy wyjazd do ATT.

Paweł
Gość
Paweł
Offline

Nie znam człowieka.