„Do walki z Mamedem dojdzie najszybciej jak to możliwe!” – Melvin Manhoef po KSW 21

02 Grudzień 2012
„Do walki z Mamedem dojdzie najszybciej jak to możliwe!” – Melvin Manhoef po KSW 21

Melvin Manhoef to największy zawód KSW 21, bo jednocześnie ogromna nadzieja polskich fanów MMA na to, że będzie największym wyzwaniem i testem dla Mameda Chalidowa. Kontuzjowany Holender pojawił się na gali jako gość specjalny a na after party był na tyle miły, żeby skomentować dla nas to co zaobserwował w sobotnią noc na warszawskim Torwarze.

Ponadto, Melvin opowiedział w jakich okolicznościach doszło do kontuzji. Kto jest jej przyczyną? Okazuje się, że to polski zawodnik, trenujący z nim na co dzień w jego klubie w Holandii.

Komentarze

  • Martin

    Melvin to znakomity zawodnik K1 i obejrzec go na KSW bedzie nie lada gratka! Jesli Mamed bedzie chcial walczyc z nim w stojce jak mowil to zycze mu powodzenia :)Melvin by KO in 1 round. W parterze to Mamed go posklada jak kartke papieru. Chce zobaczyc ta walke!!

  • kerim85

    glosu nie ma

  • Martin

    @kerim85 – jest

  • D O M I N I O N

    Eh tam manhoe kolejny murzyn do obicia, wszyscy już tak samo wyglądają.

    MATERLA vs. MAMED tylko to mnie interesuje.

  • Mechiko

    up

    wyjdz znaffffco

  • bolip

    zróbcie jeśli możecie chłopaki z portalu wywiad z którymś z właścicieli KSW i spytajcie i gaże zawodników. Ile poszczególni zawodnicy zarabiają , myśle że jest to interesujący temat który wszystkich ciekawi.

  • Buba

    Tu ostatnio najazd niepoważnych ludzi z idiotycznymi pomysłami. KSW jeszcze długo nie pods takich zestawień, tak jak żadna inna organizacja w Polsce.

  • siemiomysl

    Panowie będzie wywiad z Cipkiem ??

  • F. Georgiew

    Niestety nie, nie spotkaliśmy nigdzie Michała po KSW 21.

  • Martin

    Jak nie dojdzie do walki Mamed vs Melvin to widzialbym walke Cipek vs Melvin o PAS 🙂 Melvin wygralby z Cipkiem na 90% , Pas bylby w posiadaniu Melvina i pozniej Mamed moglby go zdobyc 🙂 wtedy problem z pasami bylby jasny 😉

  • metys

    @Martin – ciekawa teoria, coś w tym jest…

  • Blade

    Michał po obaleniu Melvina poddałby go z łatwością.

  • D O M I N I O N

    Nie rozumiem szefów KSW. Jeżeli Twoi pracownicy nie chcą robić to się ich wyrzuca. To WY szefowie KSW zrobiliście z Mameda i Materli gwiazdy, nie oni z Was. To Oni powinni być Wam wdzięczni i dać NAM fanom niesamowitą walkę.

    Nie chcą walczyć? To proste rozwiązanie, nie dawać im zarobić, trzymać pod kontraktem i dawać tylko walkę jedną na rok.

    MAMED vs. MATERLA. To jest SPORT.

  • Youkai

    up ^.^

    Sport sportem , ale nie każdemu widzi się walczyć ze swoim kumplem .
    Wszyscy porównują ich do Borysa i Kultiego, ale nikt nie bierze pod uwagę tego,że jedni kumplują się słabiej a inni mocniej.
    Ja całkowicie rozumiem ich decyzję, zacznij trenować razem z jakimś kumplem startujcie w zawodach i niech jeden zabiera marzenia drugiemu 🙂
    Ciekawe czy dalej będziecie się tak przyjaźnić ^.^

  • Martin

    @Youkai – problem w tym ze oni ze soba nie trenuja 🙂

  • Youkai

    Nie chodziło mi o to, że trenują razem w jednym klubie to był przykład na zasadzie tego żeby sobie wyobrazić że zaczyna się trenować razem ze swoim przyjacielem jakiś sport( nawet w różnych zakątkach polski/świata) i nagle przychodzi taki moment, że by jeden mógł iść dalej musi pozbawić drugiego marzeń o karierze. To nie jest fajne 🙂
    Oni i tak już wyrazili swoje zdanie i jestem pewny, że nie dojdzie do tego pojedynku więc nie ma sensu naciskać.

  • Martin

    @Youkai – mozna sie zgodzic jak i nie 🙂 zalezy jak na to popatrzymy. W pierwszej kolejnosci nie nazwalbym tego przyjaznia tylko kolezenstwem. Nie przypominam sobie zeby Mamed z Cipkiem kiedys sparowal (jesli sie myle niech redakcja mnie poprawi), nastepna sprawa ze chlopaki na treningach siebie nawzajem tez nie oszczedzaja i tez ze soba walcza problem jest tylko w wyniku ze ktos musi wygrac i ktos musi zapisac porazke na swoim koncie. Cipek Mamedowi kariery nie zablokuje bo Mamed sie nigdzie nie wybiera, w PL ma najlepsza kase , jest gwiazda i to mu wystarczy. Szczerze to niedobrze mi sie robi jak za kazdym razem powtarza ze rodzine musi wykarmic 🙂 przeciez to widac ze ktos mu to powiedzial jak ma mowic a cale zagranie mialo tylko wplynac na KSW o podwyzke 🙂 Mamed jest ustawiony do konca zycia zeby mogl zyc na srednim poziomie bo zarabia jak Pudzian. Oczywista sprawa jest ze UFC moglby zarobic kilka/kilkanascie razy wiecej gdyby wygrywal itd……

    Ja osobiscie zobaczylbym ten pojedynek 🙂 65 % na Mameda – 35% na Cipka. Kazdy Polski fighter walczacy dla KSW boi sie zmierzyc z Mamedem, wczesniej tez Krzysiek Kulak wspominal ze przyrzekli sobie z Mamedem ze nie beda ze soba walczyc – tylko pytanie gdzie sobie to przysiegali ?? ano na After Party 🙂 a dzisiaj jak sprawa wyglada ? chyba kazdy wie 🙂