„Zamierzam zakończyć walkę jak najszybciej.” – Livio Victoriano przed MMA Challengers 8

12 Styczeń 2013
22
„Zamierzam zakończyć walkę jak najszybciej.” – Livio Victoriano przed MMA Challengers 8

Pół kilograma nadwagi, które kosztowały Livio Victoriano 20% jego wypłaty, nie podłamały zawodnika opolskiego Forca Brava a wręcz wzmocniły jego pewność siebie przed jutrzejszym starciem z Andrzejem Grzebykiem. Choć skupia się przede wszystkim na najbliższym wyzwaniu, pozwoliliśmy sobie wyjść kilka miesięcy do przodu i podjąć małą dysputę o MMAA 3. Poza tym usłyszymy co Livio porabia między kolejnymi walkami i gdzie przygotowywał się do tego pojedynku.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
22 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
OctagondominionDarekEndrjudrops89 Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Octagon
Gość
Octagon
Offline

Nalezą się oczywiście słowa podziękowania dla redakcji za uraczenie nas świeżą dawką informacji – wywiadami z głównymi aktorami ww. gali. Co do haterów.. Haters gonna hate ! Jeżeli nie byłoby wywiadów, wyżej niezadowolone osoby pisałyby, że się opierd** Panowie, żyjemy w Polsce, tu zawsze znajdą się malkontenci ! Big up !

dominion
Gość
dominion
Offline

Fani MMA na portalu wp.pl

Damian Grabowski Wystąpi na MMA Attack 3

KOMENTARZE: 2

„Pudzian” przeszedł skomplikowaną operację

KOMENTARZE: 205

Darek
Gość
Darek
Offline

Skorupek, zmień adres na wp, tam piszą komentarze ludzie twojego pokroju.

dominion
Gość
dominion
Offline

Panowie, to co skorpuek napisał to jego opinia i nawet ma trochę racji, trochę…ale Wy natomiast jesteście zbyt przewrażliwieni tym wszystkim :-

dominion
Gość
dominion
Offline

Zgadzam się z @dropsem98.

Bardzo dobre i profesjonane wywiady. To co portal MMA powinien robić. Piątak + dla chłopaków z portalu.

Też jestem za wywiadem z Kitą i Grabowskim.

Widzę mikrofonu nie zmienliście! 😉 hehe

Endrju
Gość
Endrju
Offline

Nie naśmiewając się oczywiście z konfliktów wietnamskich*

Endrju
Gość
Endrju
Offline

Skorupek wydaje się „świecić” pustką, jak apteczka z Wietnamu…

drops89
Gość
drops89
Offline

Wojtku, uważam, że nie ma sensu bawić się w żadną demokrację na portalu. Chamstwo i buractwo trzeba dusić w zarodku. A tak już wracając do wywiadu, to cieszę się, że po dłuższej przerwie wziąłeś się znowu za przeprowadzanie wywiadów. Pozdrawiam.

tomek-host
Gość
tomek-host
Offline

pół kilograma nadwagi i już obcieli mu wypłate ? WTF ? pół kilograma nadwagi na KSW to nic i nie zabierają zarobków

Rufus87
Gość
Rufus87
Offline

co z tego,ze ma niski rekord,jest jakies kryterium?”robimy tylko wywiady z zawodnikami od 4-1 i jedna z walk musi byc wygrana przez balache!”?Przeciez wywiady z lepszymi zawodnikami ktorzy beda walczyc juz sa wrzucone,wiec w czym problem

Kadczers
Gość
Kadczers
Offline

Również uważam że pewnego pana poniosło mówiąć ” kim on jest ” chętnie bym chciał uwidzieć twoją mine gdyby stał na przeciwko ciebie Livio słysząc to , walka Livia jest jedną z głównych więc chyba normalnym jest , że będzie przeprowadzony wywiad z nim i umieszczony na głośnym forum to chyba DOBRZE , że tak jest , a jednak niektórzy chyba zazdroszczą i nie umieją tego zrozumieć . . . „nie zbyt mądry ” to może ty jesteś patrząc na twoją wypowiedź , lubie jak zawodnicy są pewni siebie , fajnie może to sie w jego przyszłości sprzedać , życze… Czytaj więcej »

Martin
Gość
Martin
Offline

@skorupek – czyli jesli ktos jest nieznany(mniej znany) szerszej publicznosci i ma niski rekord, to znaczy ze ma zostac przekreslony ? I nie mozna z nim przeprowadzic wywiadu ?? Co ma do tego czy jest on emigrantem ? (slowo mix pomine) Koles madrzej sie wypowiedzial od Ciebie wiec Tobie powinno byc bardziej wstyd za taki glupi komentarz.

Ultimate
Gość
Ultimate
Offline

Szkoda że wcześniej tak nie reagowaliście jak DX obrażał wszystkich jak leci, dopiero Różalski musiał zwrócić wam uwage. Teraz jesteście nadgorliwi, z takim podejsciem do użytkowników kariery niezrobicie

Vega
Gość
Vega
Offline

Więcej takich wywiadów! Lepszy taki wywiad niz godzinne biadolenie K&L po którym i tak niczego sie nie dowiesz! Do redakcji-Kiedy zrobicie wywiad z Michałem Kitą?

Loku
Gość
Loku
Offline

Mam nadzieję, że jeśli Livio wygra tą walkę to zobaczymy go na MMA A3. Ten pomysł z undercardem miałby sens gdyby promowali zawodników, którzy w nim wygrywają dając im szanse w kolejnych edycjach gali, a przy kilku wygranych w maincardzie.

Yeri
Gość
Yeri
Offline

Hm, a gdzie niby wypowiedź Skorupka była rasistowska?? Nie róbcie chłopaki poprawności politycznej na portalu:)

A wywiadzik fajny, byłem ciekawy co Livio powie o problemach z wagą i przygotowaniach, dzięki. Co do rekordu o którym pisze Skorupek to bym się nie sugerował, wg mnie Livio zdemoluje rywala, dobrego zawodnika zresztą.

Peace!

silva2201
Gość
silva2201
Offline

amen;)

asdsa
Gość
asdsa
Offline

Bo obrażanie zawodników to co innego 😉 Mi np bardzo pasuje, że są wywiady z mniej znanymi zawodnikami, Livio jest obiecującym zawodnikiem z bardzo dobrym parterem, więc niebezpodstawnie jest tu z nim wywiad

silva2201
Gość
silva2201
Offline

uuu ostro,jak dx obrażał cały portal i użytkowników przez długi okres czasu to nikt nie reagował z redakcji, a tutaj jeden wpis nieprzyzwoity i już out!?

skorupek
Gość
skorupek
Offline

troszke chyba was ponosi… robiac takie wywiady i dajac je na newsy, troszke osmieszacie portal. bo kim on jest? takich zawodnikow z rekordem 2-1 jest mnostwo… to w ogole jest emigrant? mix? generalnie koles nie zbyt madry sie wydaje…