Od kulturystyki po mieszane sztuki walki – Antek Chmielewski i Akop Szostak o debiucie w MMA

11 Czerwiec 2013
Od kulturystyki po mieszane sztuki walki – Antek Chmielewski i Akop Szostak o debiucie w MMA

Ze znanym i utytułowanym kulturystą Akopem Szostakiem, spotkaliśmy się w międzyczasie trwającego na warszawskim Bemowie otwartego media treningu przed KSW 23. Wraz z nim był jego trener Antoni Chmielewski (23-10), który opowiedział o tym jak jego podopieczny radzi sobie na macie. Do duetu dołączył również znany z ostatniego występu na MMA Attack 3 – Dawid Ozdoba (0-1), który jest obecnie menedżerem Akopa. Posłuchajcie co nasi goście mają do powiedzenia w kwestii debiutu kolejnego kulturysty w MMA.

UPDATE: Dodatkowo prezentujemy nagranie video z treningu Akopa Szostaka.

Komentarze

  • Pako

    pierwsza fotka zajebista  "Bad Boy" WallFacepalm ….ale o Burnejce dobrze powiedział że obraził wszystkich ludzi związanych z MMA…..Imo z tego i tak nic nie będzie ale mam nadzieję że chłopak nie pogrąży się jak Ozdoba…..

  • Zaneczek4

    facet ktory nosi cos rozowego musi byc pedalem

  • El Guapo

    Szczerze to wkurza mnie pchanie się ludzi na siłę do MMA. Każdy chyba zwietrzył że przy odrobinie szczęścia i znajomości da się na tym zarobić i wejśc do showbiznesu. Trochę to smutne że organizacje promują tego typu amatorów zamiast dać się pokazać chłopakom którzy rzeczywiście mają skillsy.

  • IronMike

    Mnie tez to wkurwia . Tak jak dziennikarka polsatu pytala Artura Siódmiaka np .” Chcesz stanac miedzy linami , powalczyc ? Hmm warunki chyba masz” Moglaby sobie darowac ta zenade . Szacun dla Artura ,ze jasno dal jej do zrozumienie ,ze kretynski poziom i tak samo ci z ksw jak teraz zaczna grac w reczna chuj z tego bedzie itp w innych slowach oczywsicie. Denerwujace jest to , jestes za wolny by ganiac za mlodymi pilkarzami idz do mma . Jestes za stary na boks mma idz do mma , znudzilo ci sie zapowiadanie pogody sproboj sil w mma… Ile lat ma ten Akop ? Nie mam nic do goscia niech probuje a nuż sie uda. Moze bedzie szybkim talentem , latwiej przyswajal techniki itp ale watpie w to szczerze . Zaden byly kulturysta strong man nic w mma nie pokazal. Jedynie Oli cos soba prezentuje i zobaczymy w przyszlosci co z Walusiem, na teraz dupy nie urywa ale niech sie uczy i wygrywa 🙂

  • kamerling

    Jestem mega sceptyczny do Akopa w MMA. Niech robi co chce – w sensie, niech trenuje sobie amatorsko/walczy, ale na karcie głównej KSW czy MMA Attack to nie chciałbym go widzieć.

  • vivevdi

    Dominacja włókien szybkokurczliwych w jego mięśniach zabierze mu paliwo już po pierwszych kilku minutach.
    Chyba że uda mu się załatwić rywali w miarę szybko.

  • nitro

    Kto duży i silny-do mma;) Pudzian, Burneika, nawet Ozdoba „wyglądają”, walczyć nie potrafią.

  • kamilj90

    Jeśli ma chęci to niech chłop trenuje i walczy, jego decyzja i tyle w temacie, nie ma co hejtować.. Może po prostu znudziła mu się kulturystyka i postanowił urozmaicić sobie życie treningami MMA. Mimo wszystko myślę, że poziom walk w KSW i MMAA będzie wzrastał po wpadkach walk typu Robert-Ozdoba, itd., więc mam nadzieję, że będziemy oglądali jednak walki bardziej doświadczonych zawodników na tych galach 🙂

  • piotrek

    Oooo, pojawił sie „spierdalacz” oktagonowy 😀

  • Pako

    no sam powiedział przecież że robi to dla fanu,czyli mam nadzieję że dostanie na początek jakiegoś amatora,który mu wybije MMA z głowy,ale niech sobie walczy,aby nie pierdolił głupot jak reszta tych freakowców

  • kerimm85

    dajcie tego szostaka na burnejke