Sebastian Risch przeciwnikiem Materli na lipcowej gali GMC 4

autor:
01 Czerwiec 2013
Sebastian Risch przeciwnikiem Materli na lipcowej gali GMC 4

null

Mierzący w UFC Michał Materla (18-3) poznał przeciwnika, z którym przyje mu się zmierzyć na gali German MMA Championship 4, 6. lipca w Herne. Niespełna miesiąc po KSW 23, zawodnik Berserker’s Team skrzyżuje rękawice z Sebastianem Rischem (9-4).

Walczący ostatnimi czasy ze zmiennym szczęściem 32-letrni Niemiec, trenuje na co dzień w klubie Free Fight Team Bremen. Jego najsłabszą stroną jest zdecydowanie walka w parterze, o czym świadczą wszystkie cztery porażki przez poddania. W swojej ostatniej walce Risch uległ Andreasowi Birgelsowi, którego w lutym dosyć szybko pokonał Marcin Bandel. Był to finał czteroosobowego turnieju No Compromises Fighting Championship, do którego Bremeńczyk dostał się dzieki zwycięstwu w pierwszej rundzie nad Veselinem Dimitrovem.

Zanim jednak dojdzie do tego starcia, popularny „Cipao” będzie musiał poradzić sobie z Kendallem Grovem na gali KSW 23, a to już za tydzień w gdańskiej Ergo Arenie!

Komentarze

  • leqfirst

    Michał gładko po nim przejedzie !

  • inTGrity

    Powodzenia dla michała, oby gładko przeszedł przez Grove, oby bez kontuzji po walce

  • IronMike

    Tez sie obawiam o walke z Grove. To moze sie skonczyc wyrownana walka ,ktora zakonczy sie decyzja. Nie wiadomo jak bedzie z forma i zdrowiem vaginao przed starciem z Risch'em.Mam nadzieje ,ze Growe znowu wyhaczy poddanie do 2 rund. Cipek jest w stanie to zrobic. Rywal w niemczech ogórek , latwa ''przeprawa''.

  • Pako

    z Kendallem też Sobie poradzi,nie róbmy już z niego jakiegoś zwykłego średniaka 🙂 michał ma serce do walki i twardą głowe 🙂 wiec na KSW bedzie pewnie decyzja albo poddanie,a tego Sebka to w pierwszej rundzie juz klepać powinien,najważniejsze aby zadnej kontuzji nie było :):)

  • IronMike

    Nie o to chodzi ,ze go deprecjonujemy. Po prostu nawet Mamed mial w stojce problem z tymi jego pajeczymi przeszczepami. Jest calkiem solidny stojkowo i te niekonczace sie lapy.Nie bylo jakiejs wielkiej dominacji Mameda. Zapasy i kulanka bedzie dla Michala. Jay Silva szybko sie z nim uporal moze i Michal go odprawi z kwitkiem. Na pewno ma narzedzia

  • Pako

    no Michał jest solidny i nie raz to pokazał,a Kendall też jest dobrym średniakiem i ma super zasięg,lecz na Michała to za mało :):):) beddzie wojna :):)

  • Dudek

    wyzwanie żadne… jakby Michał miał z nim problemy to byłaby niezła niespodzianka, ale nie wierzę w to. Ale czy rezygnowanie z występów na KSW na rzecz takich walk jest dobre to nie wiem