Joanna Jędrzejczyk w programie „Dzień dobry TVN” (+video)

autor:
09 Sierpień 2014
8
Joanna Jędrzejczyk w programie „Dzień dobry TVN” (+video)

Foto: mmajunkie.com

Foto: mmajunkie.com


Joanna Jędrzejczyk (7-0) oraz Paweł Derlacz w dniu dzisiejszym wystąpili w programie telewizyjnym „Dzień Dobry TVN”. Zawodniczka Arrachionu Olsztyn opowiadała o swoich początkach w Muay Thai oraz w mieszanych sztukach walki. Zapraszamy do oglądania.

https://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/joanna-jedrzejczyk-kobieca-twarz-polskiego-mma,129812.html

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

8
Dodaj komentarz

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
8 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
8 Comment authors
Magda S.EL doopachamp1DrwaluTyper Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Magda S.
Gość
Magda S.
Offline

Asia fajnie wypadła ale faktycznie taka rozmowa niczemu nie służyła. ale jak się zmusicie i pooglądacie inne odcinki Dzień Dobry tvn to zobaczycie że takie jest założenie tego programu. brać na 2 minuty kogoś pogadać o niczym pouśmiechać się i przechodzą do pogody albo gotowania. Ale to element promocji jest jak by nie było. TV ma moc w naszym kraju nadal

EL doopa
Gość
EL doopa
Offline

no dla tych co Aśki nie znają to rozmowa była z dupy nie wiadomo po co a dla jej fanów prowadzący nie do zaakceptowania 😀 ech wiem wiem mi to nigdy nie dogodzi ale sorry takie niby wywiady niczemu nie służą. na miarę faktoidu…

champ1
Gość
champ1
Offline

dla branżowych to skąpi wywiadów a tam to się pokazuje – mały cwaniaczek

Drwalu
Gość
Drwalu
Offline

fajnie wyszła. Ale szkoda, że chłopaków nie biorą do TV. wystarczyło, że laska cokolwiek osiągnie to już każdy o niej mówi. a co z facetami zażynającymi się, odnoszącymi większe sukcesy, i pozostającymi w cieniu? i gdzie w tym wymiarze równouprawnienie drogie panie?

Typer
Gość
Typer
Offline

nie na darm nazywa się to telewizja śniadaniową – prowadzący nie mają pojęcia o niczym poza gotowaniem….nawet się za bardzo nie przygotowali.

Cain
Gość
Cain
Offline

Dżoana pulchnym dzieckiem? he?

rudy
Gość
rudy
Offline

I jak ładnie reklamę altacetu na kontuzje dali przed rozmową! I Wy się pytacie dlaczego TVN nie wchodzi w mma!? TVN to tylko biznessss.

Szkoda tylko,że prowadzących bardziej interesowało odchudzanie boksem niż walki….

MaciusMMA
Gość
MaciusMMA
Offline

Super sie zaprezentowała ! Oby więcej takich występów, które przyczyniają się do rozwoju i popularności MMA w kraju nad Wisłą.