„6 grudnia ułoże cię do snu. Zaufaj mi.” – Jay Silva odpowiada Piotrowi Strusowi (+video)

27 Listopad 2014
16
„6 grudnia ułoże cię do snu. Zaufaj mi.” – Jay Silva odpowiada Piotrowi Strusowi (+video)

Foto: kswmma.pl

Foto: kswmma.pl


Jay Silva w typowym dla siebie stylu, postanowił odpowiedzieć Piotrowi Strusowi na niedawne video w którym obiecał sprawić swojemu rywalowi piekło w ich wspólnej walce. I to jest trash talk!

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
16 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
magiclittleJimmiTheOneTyperdaroUK Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
magic
Gość
magic
Offline

no myśle że Strus nie da rady Jay na każda walke wchodzi taki naładowany że masakra…i mam nadzieje że nie bedzie decyzji sędziowskiej…

littleJimmi
Gość
littleJimmi
Offline

Strus raczej nie ma argumentów na Silve,może liczyć na jakis lucky punch albo na sędziów jak dotrwa do decyzji.W parterze Cipek nie mogł go skończyc w 2walce prawie przez całą runde,siłowo też raczej nie wiele zdziała(wiadomo że Jay przyjedzie nieźle napizgany) Myślę że i tak go silva przestraszy na ważeniu. Potem już tylko Mamed.
#Team Silva

TheOne
Gość
TheOne
Offline

fajnie mu odpowiedział, tylko na pewno wszyscy zaczną po nim jechać jak nieco gorzej się wypowie. a jak wiadomo Jay nie jest poprawny

Typer
Gość
Typer
Offline

No Strus ośmieszył się mówiąc, że Silva miał szczęście, ale ten dobrze się do tego odniósł. Błyskotliwie zaznaczył, że znowu je będzie miał. myślę, ze KSW chciało dać Silvie znak, ze może robić swoją robotę, gadać, pluć, skakać, krzyczeć. zachęcili go do tego co ostatnio podziałało i się super sprawdziło. A w walce? Sądzę, że rozwali Strusa jak bobaska 😉

daroUK
Gość
daroUK
Offline

Za Strusem przemawia tylko punktowanie w stojce. Jednak to Jay ma bron dzieki ktorej tej stojki nie bedzie trzeba punktowac. Licze na widowiskowe KO

EmWu
Gość
EmWu
Offline

Jak na moje amatorskie oko, jeśli oceni się to co obaj panowie pokazują w klatce, to powiem tak: „będę pozytywnie zaskoczony wygraną Piotrka”, chociaż oczywiście trzymam za niego kciuki! W końcu to jest sport, teoretycznie wszystko może się zdarzyć… przynajmniej trzeba w to wierzyć.

maniekzig
Gość
maniekzig
Offline

@kamerling Stójka do punktowania, a nie do MMA.

BartezCichy
Gość
BartezCichy
Offline

Piotrek stara się taktycznie trzymać walki więc jeżeli nie będzie KO ze strony Silvy to są szanse.
Na temat odpowiedzi Jay’a jak mówisz Wojtku to się nazywa trash talk.

kamerling
Gość
kamerling
Offline

Powtarzam jak mantrę – wierzę w techniczną stójkę Strusa. Będzie jakiś split czy cuś.

GoGvDo
Gość
GoGvDo
Offline

Widzieliście filmik Bellator Uncut po ostatniej gali? cytuję słowa Willa Brooksa –
„who’s next? this kid Marcin Held? he’s got to do something more than just his leglocks”
BĘDZIE OGIEŃ!

GoGvDo
Gość
GoGvDo
Offline

December ”second”? Jay, co ty planujesz?

IronMike
Gość
IronMike
Offline

Tekst Strusa o tym szczesciu byl mega nieracjonalny , pisalem juz w innym temacie o tym. Mam nadzieje ,ze Strus dostal tekst bo jesli sam go wymyslal to znaczy ,ze jest idiota . Trash talk Silvy zawsze na propsie chlop jest oryginalny, zabawny ma polot jesli chodzi o te gierki i podejrzewam ,ze znowu bedzie mial '' szczescie '' i bedzie powtorka walki z Azizem .

maniekzig
Gość
maniekzig
Offline

I po co to Strusowi było? Chce skończyć jak inni co pyskowali?

Nie lubię Silvy, bo nie przepadam za pajacowaniem, ale mówienie że pokonanie mistrza KSW przez KO + 2 równe starcia to przypadek? Przecież to nie był cios rozpaczy tylko uderzenie w odpowiednie miejsce w odpowiednim czasie.

A że to ujma na honorze przegrać z kimś kto ma słaby rekord, to świadczy o poziomie mistrza i organizacji która go z nim zestawiła. Takie jest MMA, nie zawsze sprawiedliwe, ale cały urok tego sportu tkwi w takich walkach jak ta.

To jest ocena na chłodno, a nie bawienie się w sympatie.

Gruby
Gość
Gruby
Offline

Silva jest mistrzem w tych gierkach i ośmieszył Strusa hehe to chociaż jest prawdziwe bo on taki jest a Strusowi kazali tak powiedzieć ot taka różnica…

gonzo
Gość
gonzo
Offline

Mówi,że 2 Grudnia już go położy do snu. Może planuje jakąś zasadzę w hotelowym holu.:>

rudy
Gość
rudy
Offline

Ahahahaha i to jest zajebisty filmik! Strus może się trochę podszkolić w przekazie jak kogoś chce psychicznie odcisnąć. A nie siedzieć pod klatką i jęczeć coś o wygranej 😀