Wyniki UFC Stockholm: "Gustafsson vs. Johnson" – na żywo w MMAnews.pl od 22:00

24 Styczeń 2015
Wyniki UFC Stockholm: "Gustafsson vs. Johnson" – na żywo w MMAnews.pl od 22:00


Zapraszamy na wspólne przeżywanie emocji podczas gali UFC Fight Night w Sztokholmie. W walce wieczoru zmierzą się Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson. Startujemy punktualnie o 22:00, również za pośrednictwem Fight Passa.

Walka wieczoru:
Anthony Johnson pokonał Alexandra Gustafssona przez TKO (uderzenia w parterze) Runda 1

Główna karta:
Gegard Mousasi pokonał Dana Hendersona przez TKO (sierp + G&P) Runda 1, 1:10
Ryan Bader pokonał Phila Davisa przez niejednogłośną decyzję (29-28, 28-29, 29-28)
Sam Sicilia pokonał Akirę Corassaniego przez nokaut (prawy sierp) Runda 1, 3:26

Wstępna karta:
Albert Tumenov pokonał Nico Musoke przez jednogłośną decyzję sędziów (29-28, 29-28, 29-28)
Kenny Robertson pokonał Sultana Alieva przez TKO (uderzenia) runda 1, 2:42
Makwan Amirkhani pokonał Andy’ego Ogle’a przez TKO (uderzenia + G&P) runda 1, 0:08
Nikita Krylov pokonał Stanislava Nedkova przed poddanie (duszenie gilotynowe) Runda 1, 1:24
Mairbek Taisumov pokonał Anthony’ego Christodoulou przez nokaut (uderzenia w parterze) Runda 2, 0:38
Mirsad Bektic pokonał Paul Redmond przez jednogłośną decyzję sędziów (30-27, 30-27, 30-25)
Viktor Pesta pokonał Konstantina Erokhina jednogłośną decyzja sędziów (29-28, 30-27, 30-27)
Neil Seery pokonał Chris Beale jednogłośną decyzją sędziów (29-28, 30-27, 29-28)

Komentarze

  • bql

    Szykuje sie dluuuugi wieczor. Czy tylko mi sie wydaje, ze 10 walk to wystarczajaca ilosc jak na 1 wieczor?

  • MaciusMMA

    Jestem ciekawy Erokhina

  • W. Mrozowski

    Hala póki co dopiero się wypełnia.

  • W. Mrozowski

    Wszyscy dziennikarze najedzeni i napojeni 🙂

  • W. Mrozowski

    Ufff… Beal był blisko odklepania gilotyny.

  • bql

    Beal to w ogole, sprawiał wrażenie, że za każdym kolejnym przyjętym ‚significan strike’ zostanie znokautowany 😀 brawa dla niego, że wytrzymał.

    Erokhina też jestem ciekaw, zwłaszcza, że myśle, że lepiej by zrobił jakby zrzucił do LH.

  • W. Mrozowski

    Zasłużona decyzja dla Irlandczyka.

  • bql

    a Pesta stoi dalej po tych cepach 😀 ma mega przewage wzrostu, powinien z tego korzystac

  • KAT

    to walka główna wypada nad ranem 😉 nie dziwie się, że Was napoili, kto by na trzeźwo dotrwał

  • Michal1993

    Panowie lapcie stream ufc fn: https://u6u.pl/sljz5

  • bql

    Spodziewałem się czegoś lepszego po rusku, nie żebym mu kibicował. Obaj spompowani.

  • W. Mrozowski

    Pesta mnie zaskoczył na plus. Spodziewałem się, że zostanie rozjechany.

  • KAT

    nie no rozjechany to przesadziłeś. Wojtek media mają tam jakieś przywileje, bonusy czy coś? a na after party was zapraszają?

  • W. Mrozowski

    Nawet nie wiem. Jestem w trybie „video” i nie skupiam się na tym co nie istotne… trollface

  • john66

    Nieistotne pisze sie razem.

  • KAT

    ale czemu od razu jestem trolem, ja nie uważam że after party to głupota, tam można spotkać ważnych dla mma ludzi i prywatnie pogadać i potem oczywiście puścić nam co ciekawsze info, żaden troling 😉

  • bql

    Taisumov zrobił swoje

  • adamus

    sory może byłem nieuważny ale czy padło gdzieś wyjaśnienie skąd taka godzina na galę europejską?

  • W. Mrozowski

    wow! Taisumov i Krylov pozamiatali!

  • bql

    podpinam się pod @adamus oraz indeed, mogli to jeszcze zrobic z niedzieli na poniedzialek.

  • grochu85

    Mamy najszybszy nokaut w histori, chociaż sędzia moim zdaniem troche za szybko to przerwał co zaskutkowało sprowadzeniem go do parteru przez niezadowolonego z decyzji Ogla:-)

  • A. Gaik

    moim zdaniem nie bylo zbyt wczesnego przerwania, a przynajmniej nie widze w nim jakiegos wielkiego bledu sedziego.. egipcjalnin bardzo pozytywny typ hehe:D a nie jak wiekszosc muzulmanow, ktorzy przy kazdej okazji wala glowa w ziemie (przy czym nie wiem czy jest wyznawca islamu). mam nadzieje, ze mu sie bedzie wiodlo w ufc

  • A. Gaik

    strzelam, ze karta jest na tyle dobra, ze chcieli zrobic ja w dogodnych dla amerykanow godzinach..

  • Kryniu

    Robertson strzelił raz a dobrze.

  • W. Mrozowski

    Dobra gala póki co. Atmosfera genialna.

  • leqfirst

    Hej ! Siedze na tel i nie moge transmisji odpalic anic nic znalezc. Czy ktos z was poratuje streamem? Jezeli takie posty sa zabronione to sorki. Prosze o usuniecie. Wlasnie sie karta glowna zaczyna wiec prosze !!!! Sportowe pozdro

  • RZDZ

    Wojtek właśnie widziałem na fejsie że masz wywiad z national tv, no jak pięknie pięknie. napisz potem o co cie pytali i czy powiedziałeś że Polska ma najlepszych fanów oraz że Poland Top Team Mirka Oknińskiego jest tylko przejęzyczeniem i miało być Polish 😀

  • W. Mrozowski

    Komplet wywiadów po walkach póki co.

  • W. Mrozowski

    Ale Sicilia zrobił SS Bomb.

  • MaciusMMA

    Porywająca walka w wykonaniu Davisa ! Ależ się rozbudziłem, ale co ja się dziwię, przecież on zawsze daje pełne napięcia i dramaturgi pojedynki

  • gonzo

    Davis vs Bader straszna zmuła. Jet lag, czy brak koksu w Europie, bo ruszali się jak wóz z węglem. Davis moim zdaniem powinien wygrać minimalnie, choć jak na zapaśnika zajebiście cienko się zaprezentował. Zachowawcza walka.

  • W. Mrozowski

    Początek był niezły dla Badera ale połowy nie widziałem, bo był wywiad z Sicilią. Wyglądał lepiej niż zwykle jak dla mnie.

  • Cain

    Wojtek po walach masz wywiady zbiorowe, czy dawali Wam czas indywidualnie? masz wywiad z KAwulem? czekam na Hendo, puśćcie z nim wywiad po walce jako pierwszy 🙂 będę czekał z rana

  • kamerling

    Mam nadzieję, że pamiętasz o złapaniu CORMIERA. Bayan

  • Typer

    Gegard powinien to w parterze skończyć, czekam

  • gonzo

    Moussasi vs Henderson- sędziego powinni dożywotnio zwolnić.

  • Cain

    HELP

  • Kryniu

    Ale mi szkoda Alexa :(((

  • bql

    za, szy-bko 🙁 szkoda, ale brawa dla Rumble

  • brambor

    Alex chcial odebrac pozniej jonowi pas a tu QTAS

  • maniekzig

    Krótkie walki wieczoru. Dobra gala i sporo skończonych szybko walk.

  • Tomasho

    Mam pewne obawy przed walka Janka w Krakowie.
    Rumble pokazał to czego nie było od dawna w LHW.

  • IronMike

    Rumble to kawal zawodnika podejrzewalem ,ze moze ubic gusa . Jones bedzie mial wyzwanie , moze zostac wyslany do krainy snow przez co nie bedzie taki nonszalancki a rumble technike w stojce tez ma mocna. Ciekawe starcie sie szykuje

  • A. Gaik

    jesli chodzi o hendo moussasi, to moze minimalnie za wczesnie, choc holender by to z pewnoscia skonczyl. ale w glownej walce? rumble mial go tam zabic w tej klatce, zebyscie napisali, ze nie bylo zbyt wczesnego przerwania? przeciez gus sie wogole nie bronil, wiec sedzia nie mial wyjscia. swoja droga dobrze, ze swego czasu nie doszlo do walki janka i johnsona, bo watpie, ze walka wyszlaby poza pierwsza runde. dzisiaj, dzieki temu, ze zmienil otoczenie i miejmy nadzieje podniosl swoje umiejetnosci, moze mialby jakies szanse..

  • DREAMCATCHER

    Podziwiam zawodników, którzy potrafią tak zaryzykować w tak ważnych walkach jak rumble, przecież wystarczył jeden celny cios w kontrze i światło zgasło by jemu. Bones w ostatnim pojedynku po raz kolejny pokazał swój kunszt, znakomicie wykorzystuję przewagę zasięgu w dodatku wyglądał na silniejszego fizycznie od DC, zobaczymy:)

    Tak przerywane pojedynki jak Hendo nie powinny mieć miejsca, to jakiś żart. Zresztą i walka Gusa wg mnie za wcześnie przerwana sędzia musi zrozumieć że z żółwia nie tak łatwo się wydostać, a tych parę przyjętych ciosów to nic w obliczu możliwości walczenia dalej.

    Nienawidzę takich walk jak Beder-Davis czy Cerrone-Benson gdzie w ogóle nie wiadomo jak to punktować nikt jakoś specjalnie nic nie pokazał a ktoś wygrać musi.

  • VitorBelfort

    Rumble zrobił swoje. Tak myslalem, że wygra. Szkoda mi Hendo, ale i tak myślę, że nie mial szans w tej walce. Lata niestety robią swoje. Teraz czekac na walke bonesa z rumble. Trzymam kciuki za tego drugiego. A tak ogólnie to gala na plus.

  • IronMike

    Nie kumam gosci co to sie doczepiaja do sedziego w walce gusa z Antkiem . Gus nie oszukalby przeznaczenia , ruble by go zapierdolil gdyby sedzia puscil to dluzej. Szkoda ryzykowac zdrowia szweda . Hendersona dopadla karma za Fedora , tutaj bylo za szybko ale jesli by puscic walke to i tak wygrany by sie nie zmienil. Licze teraz ,ze rumble ustrzeli koscistego i w koncu mistrz poczuje jak to jest walczyc z kims kto w zasadzie w kazdej chwili moze cie wyslac do morfeusza

  • czesty33

    Ja uwazam ze walka hendo nie zostala przerwana tak bezsensownie, chociaz fakt sedzia mogl puscic dwie bomby jeszcze, ogladajac jeszcze raz widac ze gdyby nie sedzia dostalby bardzo precyzyjne uderzenie i mocne…troche za wczesnie moze przerwane jak na ten poziom zawodniczy, ale ubity byl juz i tak a ta proba sprowadzenia na rozpedzonym przeciwniku ktorego cios dochodzil wlasnie do celu i tak wg mnie nic by nie dala. Przygaslo mu swiatlo przy tym ciosie na czubek glowy, brakowalo jednego dwoch celnych z gory i trzeba by bylo hendego doprowadzac do swiadomosci. Chociaz kontrowersji tu wielkiej nie widze to na tym poziomie powinien jeszcze chwile puscic…

  • VitorBelfort

    Też uważam,że walka Hendo została przerwana we właściwym momencie. Gościu ma już 44 lata, w tej walce niestety było to widać gołym okiem.

  • GoGvDo

    Anthony ma ten inny etap sily, on jest jak Deontay Wilder w boksie, gdzie ludzie przewroca sie nawet po ciosach na garde, ciekawe zestawienie, jesli Jones go pokona w dominujacym stylu, okrzykne go G.O.A.T

  • maniekzig

    @GoGvDo jaki etap siły? o czym Ty tutaj mówisz.

    Nokaut/Nokdaun są wynikiem uderzenia w odpowiednie miejsce w odpowiednim czasie, a nie kwestą siły. Mocne uderzenia wynikają z techniki i dokręcania całego ciała. Wilder jest zawodnikiem elektrycznym, ale bardzo dużo jego wygranych jest po faulach i na rozbitych bumach.

    Johnson zaskoczył Szweda, uderzając go na sztywno, gdzie nie było szansy tego zamortyzować ruchem głowy.

    Adamek miał twardy szczękę, ale na deskach leżał 3-4 razy w karierze po ciosach na punkt które odcinają prąd i na to nie ma mocnych.

    Aśka Jędrzejczyk wygląda na o wiele słabszą fizycznie od rywalek, a jak się okazuje po obniżeniu jej pozycji ze sportów uderzanych i dopracowaniu techniki po MMA jest wstanie posadzić jednym uderzeniem.

    Trening techniki jest najbardziej żmudnym ćwiczeniem i można dostać pierdolca od ciągłego powtarzania w kółko po tysiące razy tego samego.

    Mam jednak nadzieje ze Johnson wygra walkę o pas nokautując kościstego, bo na tamtego „ćpuna” już nie mogę patrzeć.

  • IronMike

    Jones nie wygra w dominujacym stylu , on padnie w imponujacym stylu bez swiadomosci na dechy 🙂
    Wojtas , zapodaj nam pierwsze slowa wygranych i streszczenie konferencji . Wazna gala byla

  • IronMike

    Maniek @
    Trzeba tez powiedziec ,ze sila ciosu do  w sporej mierze cecha wrodzona , niektorzy potrafia zachwiac nawet '' ciosem z reki'' . Johnson ma 10 kilowy mlot w lapie do tego jest b.dobrym kikckboxerem przez co urywa glowy ciagle. Technika plus wrodzona predyspozycja daja efekt masakrowania rywali. Sa zawodnicy o dobrej technice z chujowym ciosem , nawet wielu . Warto zauwazyc ,ze rumble ma swietna obrone przed sprowadzeniami i ogolnie z zapasmi stoi dobrze . Jones nie da rady tego rozegrac zapasami , rumble ogarnia je za dobrze do tego jest znacznie silniejszy. Bedzie kosciejowi ciezko w przeciwienstwie do DC Antek ma zasieg , nie jest niski i fizycznosc , motoryka jest swietna. Stojkowo tez ma niezly arsenal. Nie musi desperacko obalac

  • VitorBelfort

    Pamiętacie walkę AJ z Arlovskim na WSoF ? Białorusin pluł zębami po ciosach Rumble. Ja wierzę, że da radę, musi dać radę.

  • GoGvDo

    @IronMike
    Dobrze mówisz.
    @maniekzig
    Anthony Johnson też ma na rozkładzie rozbitych zawodników, Nogueia naprzykład, Wilder takich właśnie zawodników nokautował, wszystkich, bo chyba Bermane Stiverne to jednak inna półka. Z tym trzeba się urodzić, Krzysiek Włodarczyk też ma to kowadło w łapie, Anthony, Wilder, a co do Jones vs Johnson…
    myślę że Anthony jest jakby… zbyt statyczny w stójce, z kolei jeśli Jones pokona Johnsona to będzie w moich oczach zaliczał się do G.O.A.T.

  • maniekzig

    @GoGvDo Włodarczyk wcale nie ma kowadła w łapie, tylko skręca cale ciało przy uderzeniach, a czego nigdy nie robił Adamek. Diablo wygrywał przez TKO, bo jego rywale byli wycieńczeni i tylko trzeba było ich przewrócić. Sorry, ale zły przykład.

    U Wildera to szybkość+siła+technika powoduje przewagę, bo pięściarz jak nie wie kiedy dostaje cios, wtedy łatwiej go posadzić.

    Zawodowcy znają wiele sztuczek jak zamortyzować cios i jak przyjąć jeżeli się go wcześniej widzi. Tzw, śliscy zawodnicy mimo że wydaje się że zbierają ciosy, tak naprawdę energia przechodzi obok nich.

    Jeżeli ktoś myśli że technika opiera się tylko na tym że ładnie wygląda patrz. Piotr Strus, to może się bawić w turnieje w Chinach na punkty, ale jak ktoś mówi o prawdziwej walce, to trzeba wykorzystywać całe ciało. Pozycja boczna eliminuje mocne uderzenie na korzyść obrony i to dlatego Floyd Money stracił moc w uderzeniu.

    Naturalne predyspozycje to minimalny procent z racji stylu walki, a większe znaczenie ma elektryczność oraz dynamika.

    Jones wyrzucił przy tym uderzeniu całe ciało kiedy to Gus był wyprostowany i zadartą głową.

    To dlatego Chudecki tak ciężko oberwał od Syrowatki, bo wychodząc z klinczu prostuje sylwetkę i zadziera brodę – taki głupi nawyk.

    Tak samo Proksa dostał kilka ciosów w to samo miejsce, nałożyły się i później gasło mu światło.

    Dlatego bardzo ważne jest aby zawodnik po nokaucie zrobił sobie 3miechy przerwy od sportów walki, bo inaczej zrobi się z niego szklana szczęka. Komórki w organizmie człowieka potrzebują 9 miesięcy na kompletną regeneracje, a po 6-7 latach otrzymujesz nowe ciało które jest przebudowane.

    Regeneracja to największy problem dzisiejszego sportu, bo ludzie zapominają że mimo środków, nie da się czasu oszukać i stąd mamy tyle kontuzji. W profesjonalnym sporcie ćwiczenia rehabilitacyjne powinny stać się standardem.

  • czesty33

    Ciekawy komentarz maniek, kazdy wie jak to dziala ale nie kazdy sobie zdaje sprawe. Dobry uderzacz potrafi wykorzystywac rotacje ciala do zwiekszenia sily ciosu. Polecam kazdemu kto nie wie z czego sie bierze moc w uderzeniu usisasc na obrotowym fotelu i trzymac w rekach po kilogramie cukru. Zakrecic sie zwyczajnie i zaobserwowac zmiane(ogromna zmiane) predkosci gdy rece trzymamy przy sobie i gdy rozkladamy je szeroko. Na przykladzie walki szweda widac wyraznie ile wazy cios na ktory rumble poszedl calym cialem, celnie uderzyl a na sile zlozyla sie sila wszystkich miesni zaangazowanych oraz jego masa. Co do unikania ciosu, nie tylko amortyzacja ale tez zmiana kata natarcia. Prosty przyklad, wskoczyc do wody na glowke pionowo w dol, albo wskoczyc pod bardzo ostrym prawie plaskim(na tzw deche). Co do regeneracji to zaskoczyles mnie maniek i musze sie podszkolic jak widze.

  • IronMike

    Co do tego ,ze predyspozycje maja znikomy wplyw to sie kompletnie nie zgodze .Taki Nelson nie jest mistrzem szermierki na piesci a jak trafi to wiadomo co sie dzieje . Nie nieguje tu techniki ,ktora jest bardzo wazna ale np taki Jones mimo ,ze technicznie jest swietny czy gus maja wate w rekach i to nie podlega dyskusji . Johnson potrafi zlozyc czlowieka nietechnicznym ciosem nawet , tak samo Belfort . Cung le zlozyl Franklina niezbyt wyrafinowanym ciosem , wiem iz Rich troche rozbity ale ten cios nie wydawal sie miec takiej mocy by go zlozyc do nieprzytomnosci. Poczatki ufc tak samo zobaczcie Tank Abbot gosc bez techniki a kazdy bal sie zerwac cepa ,bo wiedzieli ,ze posadzi kazdego celny strzal

  • GoGvDo

    @IronMike
    tak samo jak Trujillo vs Varner, też nie był to wyrafinowany cios, po prostu, oczywiście że cios w punkt nokautuje, ale też nie chodzi tu tylko o skręt, Belfort odprawił Silvę samymi prostymi naprzykład. I nie zgodzę się że Krzysiek nie ma ciosu, Green odpłynął grubo, Czakijew? krótki cios w klinczu rozpoczął koniec, Czakijew był zmęczony, owszem, ale nie wykończony, bił ze skrętem, ba, wręcz przekrętem a Krzysiek stał, upadł ale zaraz wstał.
    PS. u Deontaya nie widzę wiele techniki to bardziej chaotyk który się bije a nie boksuje kiedy poczuje krew.

  • maniekzig

    @IronMike Możesz trenować ciężko dobrze i możesz trenować ciężko ale źle.

    Nie rozumiesz pojęcia wyrzucania, eksplozji energii, a to charakteryzuje tych o których mówi się że nokautują.

    Nokaut to nie jest bicie młotkiem, tylko wrażenie jakby cię ktoś poraził prądem gdzie zachodzi paraliż w układzie nerwowym na skutek silnego impulsu. Ma to za zadanie chronić mózg i w praktyce człowiek wygląda jakby mu wyciągnął baterie.

    U osób które dbają o swój stan zdrowia oraz kondycje mózgu – ćwiczenia ect. jest większa szansa na to że mózg w przypadku trwałego uszkodzenia może korzystać z obszarów dotąd nieużywanych i człowiek wciąż zachowuje w pełni sprawność.

    @GoGvDo ograniczasz się do tego co cię nauczyli, wpajając ci że jest jedno jedyne rozwiązanie i wierzysz w to wykuwając sobie na kolanach doktrynę co ogranicza twój sposób postrzegania rzeczywistości.

    Zamachowe uderzenie może mieć większą moc, ale droga do pokonania jest bardzo długa względem krótkiego sierpowego. Nie trzeba być technikiem aby nokautować, ale wyrzucać energię.

    Mocno i precyzyjnie to bije GGG, a nie jakiś tam kwadratowy Włodarczyk który jak dostaje ruchliwego zawodnika to nie wie co się dzieje.

    Pojęcie techniki ograniczacie do wzorców, a nie do czystej fizyki. Wzorcowa technika to precyzyjne uderzenie z maksymalną mocą i odpowiedni punkt – kąt uderzenie i sposób nie ma znaczenia.

    Sami sobie momentami zaprzeczacie, ale to wasza sprawa. Nie mam czasu bić o beton. Sprawdźcie sami, przekonacie się na własnej skórze.

    Dyskusja nie ma sensu, bo doszliśmy do momentu w którym bronicie własnych idei i teraz zrobicie wszystko aby nie przyznać komuś innemu racji szukając dziury w całym.

    Zanim ktoś zacznie pisać że ma watę w rękach, to niech pomyśli czy on uderza w taki sam sposób jak ten co kopie, bo jakoś sobie nie przypominam takiego porównania.

    Nawet nie wzięliście pod uwagi tak prostego czynnika jak kortyzol, a mówicie tym kto ma watę a kto nie. Nie no sorry. Co drugi zawodnik mówi że psycha to 80% sukcesu, a to eliminuje większość mistrzów sal treningowych.

    Spięty i zakwaszony mięsień jest zalany i osłabiony.

    Waszym tok myślenia to utwierdzenie mnie w przekonaniu że Pudzian ma nokautujący cios, bo jego ręka waży więcej niż u przeciwnika dwie nogi.

  • maniekzig

    a i polecam poczytać sobie o tej waszej genetyce i bujda jaka z tego wynika.

    Napięcie mięśniowe mówi wam to coś? Każdy jak się rodzi w wyniku komplikacji podczas porodu może mieć podniesione lub obniżone napięcie mięśniowe.

    Poprzez odpowiednie ćwiczenia można takie rzeczy zniwelować, stąd biorą się różnego rodzaju problemy w motoryce.

    Nie tylko mięso się liczy, ale to jak mocne są połączenia neuronowe i jak sprawny jest układ nerwowy.

    Polecam lekturę i zapraszam ponownie do dyskusji.

    Wybaczcie, bez obrazy, ale ja nie klepie populizmów powtarzanych w kółko, tylko sam zbieram doświadczenia które filtruje. Na populizmach to się marketing buduje, a nie wiedzę.

  • maniekzig

    Rozumiem że ten dziadek już w wieku 20lat potrafił tak pocałować młot, bo ma taką genetykę, czy może wypracował automatyzmy, kodując pamięć mięśniową i układ nerwowy powtarzając dziesiątki tysięcy tą samą czynność.

    https://youtu.be/HIdPE1mN88g

    Życzę więcej myśleć i trzeźwo analizować, a nie powtarzać za kimś.

  • brambor

    Iron tak samo jak to wdlg. Cb. Cormier mial go pokonac ;} Johnsona to bym w hw widzial

  • W. Mrozowski

    Zaczynamy podsumowanie. Późno ale warunki były trudne.

  • IronMike

    Brambor nie kminie o co ci biega . Mialem nadzieje ,ze Cormier przewyzszy Jonesa zapasami i bedzie notorycznie bil pod siatka . Niestety wyhaczyl pare kolan , ktore ustawily walke.
    Maniek @
    Ja sam sobie nie zaprzeczam i nie cytuje nikogo . Tekst o pudzianie jest z dupy. Sam zawsze mowie ,ze mimo tego miesa to tymi pchanymi , koslawymi ciosami nikogo nie naruszy nawet . Dalej utrzymuje ,ze Jones i gus maja wate w rekach . Do nokautu dochodzi w roznych sytuacjach . Moze to byc idealna kontra , kiedy przeciwnik nie ma jak zamortyzowac , moze byc szalona wymiana , element zaskoczanie itp itd . Kto ma nokautowac ten nokautuje . Idac twoim tokiem mozna uznac, ze Jedrzejczyk znokautuje Velasqueza ,bo przeciez ma osiagniecia w MT i swietnie uderza , dosc mocno mimo malej masy. Wiem ,ze zeby mocno uderzyc enegria musi plynac od samych stop , trzeba dokrecic biodro ,wyrzucic bark itd. Uderzenie '' z reki '' bez poparcia masy ciala zawsze bedzie slabe ale niektorzy i takim potrafia kogos zamroczyc.  Nawet w wyiadach , czy roznych dokumentach zawodnicy roznych sportow jak i trenerzy mowili ,ze genetycznie tez sie dziedziczy w duzej mierze sklonnosc do mocnych uderzen i jesli ktos tego nie ma to moze wycwiczyc ale do pewnego stopnia . Ktos o slabym ciosie nie bedzie mial one punch KO nawet za pare lat treningu . Sam chodzilem na kicka i wiem co sie na to sklada. Nie czytaj tyle a wyskocz potrenowac i posluchaj bardziej doswiadczonych a nie netowych znawcow

  • maniekzig

    @IronMike Rozumiem że Ty masz większą wiedzę niż Bass Rutten ? Tak?

    Tyś widział różnicę w klepaniu na amatorskich treningach, a u zawodników K-1 i MMA?

    Ty mi nie pisz o chodzeniu na salkę, bo w głowie ci się poprzewracało od tych przyjętych ciosów.

    Mnie sport amatorski nie interesuje i żaden trening nie może się równać ze sportem na najwyższym poziomie.

    Klepiesz kolejne populizmy jak większość zawodników którzy mówią do hejterów, przyjdź na salę, sprawdzisz się i pokażesz co potrafisz, co ma się nijak do walki w ringu/oktagonie.

    Ja nie czerpię informacji od takich komentarzy jak twój, bo wyrosłem z populizmów, tylko studiuje poważenie ten materiał opierają się na poważnych źródłach.

    o genetyce to już mówili w polskim boksie jak Szpulki i Wawrzyki wyglądały jak pierogi a nie sportowy. Dopiero kiedy dostali oklep i narobili wstydu, okazało się że choroba genetyczna nie działa.

    Gwarantuje ci że ten dziadek by cię znokautował mimo że nie trenuje, bo jego ręka po tylu latach jest jak młotek, co jest wynikiem wypracowania.

    Dalej wierz w te dyrdymały które zostały stworzone przez ludzi, co chcą szukać jakieś wymówki na to że nie potrafią czegoś zrobić lub wyciągnąć zawodnika.

    Tyś by mi pokazał jak Strus na treningu jaki to jesteś zajeb… a później w walce okazał byś się pierdołą, bo źle trenujesz.

    „Nauka jest bolesna i ci co unikają bólu nie dochodzą daleko.”

    Taki Kubica w sporcie motorowym z niesprawną ręką jeździ na najwyższym poziomie, lepiej niż kiedykolwiek inny polski kierowca nie dlatego że nawet sylwestra spędza w aucie i ciężko trenuje kolejne lata, bez życia prywatnego, tylko dlatego że ma taką genetykę.

    Co za niedoj.. mózgowe. Sorry, ale przypomina mi się akcja ludzi na wsiach, co wciąż wierzą w jakieś zabobony.

    Wierzysz w to co chcesz wierzyć, ale przestałeś się chłopie rozwijać. Szkoda mi ciebie.

  • GoGvDo

    @maniekzig
    kompletnie sie nie zrozumielismy, ale bardzo prawdopodobne ze pisalem te komentarze troche od nie chcenia i tak pewnie wyszla sama tresc.
    Bron boze, naprawde, zaklinam sie na wszystkich bogow, w zyciu nie powiedzialem ze Wlodarczyk bije precyzyjnie i dokladnie tak jak mowisz, jest kwadratowym zawodnikiem, uzylbym nawet stwierdzenia glupi w ringu ale kim jestem zeby oceniac zawodowcow. GGG to absolutna maszyna, mowiac maszyna mysle prawie doslownie, taka maszyna jest wedlug mnie np. Vladimir Klitschko, Georges St-Pierre i Cristiano Ronaldo w pilce noznej. NAJWAZNIEJSZE – w pelni rozumiem o co ci chodzi, po prostu mam swoje podejscie, masz racje w wiekszosci tego co piszesz, ale w srodowisku MMA/Boksu wielu jest Januszy, rozmawiajac z nimi, nie moge posluzyc sie tak rozwinietymi myslami, dlatego zwyczajnie mowie ”Anthony Johnson ma kowadlo w lapie” zamiast rozmnazac sie na wszystkie aspekty ”za i przeciw” od tego wszystko sie zaczelo, nie mam chyba nic wiecej do dodania, pozdrawiam.