KSW 30: "Tuż przed galą dosięgła mnie ciężka choroba." – Borys Mańkowski po wygranej z Mohsenem Bahari (+video)

22 Luty 2015
KSW 30: "Tuż przed galą dosięgła mnie ciężka choroba." – Borys Mańkowski po wygranej z Mohsenem Bahari (+video)


Borys Mańkowski chwilę po wygranej walce wieczoru z Mohsenem Bahari. Tradycyjnie analiza pojedynku, przyczyna słabszego cardio, inteligentne zachowania w trakcie walki i charakterystyka rywala.

Komentarze

  • A. Gaik

    pozytywny wywiad. oby wiecej nie mial takich przypadlosci przed walka, bo przy przeciwniku po pelnym okresie przygotowawczym moze sie to zle skonczyc. powodzenia!

  • john66

    Ta oni wszyscy zawsze mówia,że chorowali przed walką jak im walka źle wyjdzie.

  • nitro

    Dokładnie, trafił na ogarniętego rywala i tyle… Bahari spory, na 90kg wygląda;)

  • Stiepanek

    Mam nieodzowne wrażenie pierdolologi ,,ciężkiej choroby” co nie zmienia faktu że nadal będę kibicował dla Borysa 🙂

  • Gruby

    James Bond! hehe tego jeszcze nie było!

  • IronMike

    Choroba moze i byla ale tamten facet mial 4 dni na przygotowania. Slabo Borys sie zaprezentowal. Gosc mu urwal ostatnia runde. Zobaczylbym to w przyszlosci za np 2-3 walki kiedy obaj mieliby pelny oboz.

  • Pako

    Miejmy nadzieje że Borys wyciągnie wnioski,bo kolejnym razem przy chorobie to wynik może pójść w inną stronę.Niech się cieszy że przeciwnik nie był w 100% przygotowany,bo inaczej Borys miał by piekło,a nie walkę.

  • DREAMCATCHER

    To już nie pierwszy raz kiedy Borysowi zabrakło prądu, ta duża ruchliwość w stójce na pewno mu nie sprzyja.
    Zaimponował mi w walce z Sobottą i po niej super wywiadem od tego czasu jestem jego dużym fanem.

  • Kokos80

    Bahari chuja potrafi, ale jest wielki jak na 77. ten gosc wazyl na moje oko z 91-93 kilo, w dodatku ma twarda szczeke. Borys w tej walce go obalal, silowal sie z nim, to bylo dosc wyczerpujace. nie bylby wstanie 3 rund kopac sie koniem.

    w dodatku chuj wie, czy czyms nie szprycowal, jakas niesamowita dieta jak u saidova… KSW kurwa mogloby chociaz im mierzyc kilka parametrow, bo juz nie raz na oko widzialem, ze zawodnicy sa na szczytach cyklu. jak jakies eksperymenty.

  • maniekzig

    ale robicie dramaty!!! Jak jakieś chorągiewki!!!

    Walka nie była w 77kg, tylko w 80kg.

    Waszym zdaniem rywal miał 3dni – ale to oficjalna wiadomość, a w moim odczuciu to gość był przygotowany – może nie koniecznie na walkę z Borysem, ale nie wierzcie w takie cuda.

    Jedna słabsza walka to nie problem, ale na tym poziomie branie rywala na 4 dni przed walką to bardzo ryzykowne zdanie.

  • nitro

    Ty robisz dramaty o 3kg;) Miszcz nie będzie się całe życie bił z małymi Moksami;) Tzn, że duży koleś z ulicy pozamiatałby miszczami Ksw?;P

  • IronMike

    ''Branie rywala na 4 dni przed walka to bardzo ryzykowne zadanie '' Moze jeszcze powiesz ,ze Bahari mial przewage nad Borysem ? Bez przesady , moze gosc nie lezal na kanapie ale walki zadnej sie nie spodziewal. Borys trenowal na 100 % od dlugiego czasu. Tak samo Kleber mowil ,ze bodajze 2 /5 tyg trenowal do walki z Anzorem. Takie rzeczy nie powinny miec miejsca

  • Drwalu

    tłumaczenie się chorobą nic nie zmienia bo 80% zawodników przed samą walką jest chorych. każdy z nich żyłuje organizm na maxa jeszcze głodzi go i wycieńcza umysł odwadnianiem w ostatnich dniach więc każdy choruje na mniejsze lub większe przypadłości. taka praca. cieszę się niezmiernie z wygranej ale zaskoczył mnie koniec i brak kondycji i rozłożenia sił u Borysa