"Nie czuję się już mistrzem M-1." – Marcin Tybura po pierwszej przegranej w karierze (+video)

07 Maj 2015
"Nie czuję się już mistrzem M-1." – Marcin Tybura po pierwszej przegranej w karierze (+video)


Marcin Tybura po pierwszej przegranej w karierze. O przebiegu pojedynku ze Stephanem Puetzem, powodach dla których nie czuje się mistrzem M-1 Challenge, złamanym nosie i woli do dalszej walki.

Komentarze

  • Wielki człowiek. Umie przegrywać. Jestem pewny że Marcin wróci mocniejszy.

  • Typer

    ale zajebiście że macie wywiad! jak mogliście tego nie zapowiedzieć wcześniej. 🙂 Super wywiad, jestem pod wielkim wrażeniem że Marcin dał wywiad i że odpowiadał na trudne pytania tak na gorąco. ale naprawdę cieszę się że dał ten wywiad. Marcin po prostu walczył z bardzo dobrym zawodnikiem

  • Cain

    stary, nie było żadnego hejtu ze strony FANÓW MMA, nie ma się co martwić. wielkie uznanie za wywiad w takim stanie i sytuacji, widać że aż ciężko się oddycha. a story o nastawianiu niezła naprawdę 😀

  • Pako

    Szczerze gadał,również nie ciągnął bym po ten rewanż.Lecz dla Marcina w M-1 już zbyt wielu rywali nie ma,i też teraz nie wiadomo jak ta porażka się odbije na stanie emocjonalnym Marcina,no niby jest ok,lecz w podświadomości ta porażka zostanie na długo.No trzymam kciuki za Tybure aby szybko wrócił do zdrowia i treningów,i będe dalej śledził jego karierę.Dobry chłop.

  • champ1

    e no podejście to ma iście sportowe, paczcie na mistrza i uczcie się co poniektórzy. to federacja cię postawiła go w takiej sytuacji w sumie, więc liczyli się że jakiś mistrz z pasem zostanie z pasem i przegraną, nie jego wina

  • Krolik

    Powodzenia Marcin. Mam nadzieję, że porażka tylko podziała mobilizująco. I niech nos się szybko goi.

  • Bardzo dobrze sie slucha Marcina. Szczerze i bez przechwalek opowiada jak jest.

  • myrmidon

    Ahh! Myślałem że to słowa prawdziwego mistrza lwa Materli.

    Się zawiodłem, znowu.

  • Gruby

    Wojtek chyba najlepszy wywiad w ostatnich latach… Marcin bardzo pozytywnie widzę nastawiony to dobrze bo i od razu ma to wpływ na rozmowę. Jeszcze 2 pojedynki mu zostały oby wygrane no i w 2016 roku wiadomo gdzie go chcemy oglądać…

  • W. Mrozowski

    Nie sądzę. Serio, ale grunt że się podoba.

  • adamus

    zdroworozsądkowo podchodzi do sprawy, ma widać duże poczucie własnej wartości i nie musi umniejeszać niczyjego. tak przynajmniej pokazuje się w wywiadach, bo osobiście go nie znam

  • TheOne

    nie ma zdawania pasa, M1 wymyśliło sobie że walka nie o pas dwóch mistrzów i jak miało to się ułożyć, że jedna ma dwa pasy? albo że jeden pas przepada właśnie. nie ma się co nad tym doktoryzować, przegrana boli ale trzeba do przodu.

  • KAT

    fajny wywiad, szkoda, że przegrał kontuzją

  • ruchmistrz

    dobrze że grobowej atmosfery przy wywiadzie nie było bo by się oglądać nie dało

  • EmWu

    Heh, chyba pierwszy wywiad MArcina jaki obejrzałem – spoko Ziomek, wyluzowany. Ma rację jeśli chodzi o pas – zwakowanie, bo w sumie głupio to teraz wygląda.

  • pool1892

    Paradoksalnie ta porazka moze wyjsc na dobre jesli wyciagnie wnioski z porazki a z wywiadu wynika, ze tak bedzie. Chcac bic sie na nawyjzszym poziomie kazdy aspekt musi dopracowany. To wlasnie dzieki walce z zawodikiem kategorii nizej zostala obnazona kondycja Marcina. Sam wspomnial, ze problemem sa rowniez sparingpartnerzy, a takich napewno nie brakowalo by w Poznaniu – Bedorf, Mackowiak, Blachowicz…do tego wielu zawdonikow ciezkiej przyjezdza wlasnie na sparingi. Nie mowie o przenosinach Marcina na stale jak to np w przypadku Blachowicza ale moze tak jak jest to w przypadku Bedorfa trenujacego w dwoch klubach. Druga sprawa to odleglosc miedzy Uniejowem a Poznaniem czyli okolo 150 KM do tego austostrada (niestety platna) czyli godzina jazdy. Karol powiedzial w jednym z wywiadow ze to sam BAGI powiedzial mu ze sparingpartnerow w swojej kategorii znajdzie wlasnie w Poznaniu i mysle ze Marcin powinien pojsc podobna droga do Karola. Nie mowie zeby odcinac sie od swojego klubu tym bardziej ze efekty sa a Poznan idealnie uzupelnil by wszytsko to czego z przyczyn naturalnych w rodzimym klubie nie ma. Skoro Karol jezdzi ze Szczenina to Marcin z Uniejowa…

  • pool1892

    Jeszcze sprawa wakowania pasa to jak by na to nie patrzec Marcin w kolejnej walce dostanie pretendenta do tytualu wiec jesli wygra to znowu moze czuc sie mistrzem