Rewanż „Jędrzejczyk vs Namajunas” oficjalnie potwierdzony na kwietniowe UFC 223

19 Styczeń 2018
Rewanż „Jędrzejczyk vs Namajunas” oficjalnie potwierdzony na kwietniowe UFC 223

Zgodnie z informacją, o której pisaliśmy wczoraj na portalu, UFC 223 będzie miejscem w którym Joanna Jędrzejczyk może szybko wrócić do mistrzowskiego stanu posiadania. 7 kwietnia Polka stanie przed szansą zrewanżowania się Rose Namajunas za porażkę z listopada zeszłego roku.

Obecna czempion potrzebowała tylko 3:03, żeby na dobre uciszyć agresywną JJ, która przed walką wywierała solidny, psychiczny pressing na Rose. W odwecie, Namajunas wyczekała w spokoju momentu w którym obie znajdą się w klatce i najpierw znockdownowała, a później dobiła Polkę w parterze, przekreślając jej plany pozostania niepokonaną i najbardziej utytułowaną kobietą w MMA.

Czekamy do 7 kwietnia na wydarzenia z nowojorskiego Brooklynu.

Zarezerwujcie datę 7 kwietnia. Odbieram to co należy do mnie. Pas wraca ponownie do Polski. #KrólowaWróciła

Komentarze

  • moon

    Generalnie nie jestem specjalnym zwolennikiem rewanżów po utracie pasa, ale w kobiecych kategoriach przy tak malej ilosci zawodniczek moze to i dobry pomysl. Fajnie by bylo jakby Joanna odzyskala pas i nie pajacowała więcej przed walkami. Jak nie wie jak to sie robi to niech sie zapyta Ambasadora Uniejowa jak byc kozakiem 🙂

    • Nandi Lukas

      Chlopak z Uniejowa swietnie nas Reprezentuje za to ma od Adminstracji problemy z wizą;)Asia jest Fenomenem każdy ma potknięcia i myślę ze jeszcze nie raz z ciarami na skórze bedziemy z Niej dumni.Wszystko co było głównie przed walką z Rose to mi sie wydaje marketing i wmanerwrowanie Joanny,a to że tam jest Wielką Gwiazdą a u Nas teraz ciśnieta chodz nie skreślona to dwa różne zjawiska dla jakiegos uniwerystetu:)mozna by dyskutować bez konca tak naprawde.Nikomu nic nie narzucam kazdy ma swoje zdanie,ale za dużo tego hejtu na Nią bo nie zasłużyła Nie Zasłużyła…Moje zdanie zawsze stronnicze w Jej przypadku chodz mam nadzieje to realnie patrząc…Marcinowi Jankowi i jeszcze paru zycze Sukcesow,ale niewiem…Po cichu Tybur,Marcin”The Ballas”Prachnio(Bez Obrazy)bo licze ze paru zrobisz sportową krzywde i tak to poki co?…OskarWar!!!JanekWar!!!

      • moon

        Nie każda krytyka to „hejt”. Ja jej nie oceniam negatywnie jako zawodniczki tylko wody mi odchodzą jak patrze na cyrk ktory wokol siebie robi. Zobaczymy czy wyciagnie wnioski z tego ze trash jest słaby czy dalej bedzie uwazac sie za najmadrzejsza na swiecie i najlepszą w pajacykach przedwalkowych 🙂

  • Sensiak

    Wojtek ponownie udowodnił że MMAnews zdobywa najszybciej newsy 🙂 Szacun za wczorajszego lajwa na którym powiedziałeś że Asia zawsze wyprowadza media na manowce, a tu proszę, MMAnews wie co i jak :))

  • eMWu

    Małe sprostowanko – nie 7 kwietnia, a 4 lipca chyba należy rezerwować jakby co 😉 A tak poza tym to czy zauważyliście, jaki maja problem chłopaki z UFC z nazwiskiem JJ – na plakacia jest nazwisko Namajunas a od Asi jedynie imię hehehe 😀 Śmiesznie też wyszły na tym plakacie, mają brwi uniesione jakby się w lustrze odbijały 🙂