Wyniki i relacja KSW 46: Narkun jednogłośnie pokonał Khalidova, Gamrot z drugim pasem mistrzowskim

autor:
01 grudzień 2018
71
Wyniki i relacja KSW 46: Narkun jednogłośnie pokonał Khalidova, Gamrot z drugim pasem mistrzowskim

Zapraszamy do śledzenia rezultatów z dzisiejszej gali KSW 46, która po raz pierwszy zagości do Gliwic. Głównym wydarzeniem wieczoru będzie rewanż pomiędzy aktualnym mistrzem wagi półciężkiej Tomaszem Narkunem a niekonwencjonalnym Mamedem Khalidovem. Przed piekielnie trudnym wyzwanie stanie mistrz wagi lekkiej Mateusz Gamrot, który spróbuje wywalczyć pas wagi piórkowej w konfrontacji z fenomenalnym Kleberem Koike Erbstem i będzie to dla niego szansa na dzierżenie dwóch pasów jednocześnie.

Gala KSW 46 dostępna jest w systemie PPV u wybranych dostawców telewizyjnych oraz na platformach internetowych IPLA.TV i KSWTV.COM. Cena – 40 PLN.

Transmisję z gali KSW 46 oglądamy dzięki uprzejmości MDO Management.

Start od godziny 19:00.

Walka wieczoru:
92,0 kg: Tomasz Narkun pokonał Mameda Khalidova przez jednogłośną decyzję (30-27, 29-28, 29-28), Runda 3, 5:00

Druga walka wieczoru o pas kategorii piórkowej:
65,8 kg: Mateusz Gamrot pokonał Klebera Koike Erbsta przez jednogłośną decyzję, Runda 5, 5:00

Pozostałe pojedynki:
65,8 kg: Salahdine Parnasse pokonał Marcina Wrzoska przez jednogłośną decyzję (30-27, 30-27, 30-27), Runda 3, 5:00
80,0 kg: Roberto Soldić pokonał Viniciusa Bohrera przez KO (lewy sierpowy), Runda 1, 4:34
65,8 kg: Roman Szymański pokonał Daniela Torresa przez jednogłośną decyzję (29-28, 29-28, 29-28), Runda 3, 5:00
70,3 kg:  Marian Ziółkowski pokonał Grzegorza Szulakowskiego przez jednogłośną decyzję (30-27, 30-26, 30-25), Runda 3, 5:00
70,3 kg: Artur Sowiński pokonał Kamila Szymuszowskiego przez jednogłośną decyzję (29-28, 29-28, 29-28), Runda 3, 5:00
61,2 kg: Antun Racić pokonał Sebastiana Przybysza przez jednogłośną decyzję (30-27, 30-27, 30-27), Rudna 3, 5:00
77,1 kg: Krystian Kaszubowski pokonał Michała Michalskiego przez KO (prawy sierpowy), Rudna 1, 2:14

Narkun vs Khalidov
Walka wieczoru obfitowała w wiele zwrotów akcji. Podobnie jak w pierwszym pojedynku, Mamed usadził na deski Narkuna, ale ten przetrwał i walka toczyła się dalej. Khalidov chciał udowodnić wszystkim i także sobie, że jest w stanie rywalizować z parterze z Tomaszem, gdzie bywał kilkukrotnie w opałach, ale potrafił odwracać losy i dominować mistrza wagi półciężkiej. Jednak gabaryty i siła fizyczna były nie do przeskoczenia dla Mameda i nie mógł nawiązać równej walki w płaszczyźnie parterowej. Sędziowie byli jednomyślni, dając Narkunowi zwycięstwo. Po wszystkim, Mamed Khalidov zakończył karierę MMA, składając rękawice na środku okrągłej klatki KSW.

Gamrot vs Koike Erbst
Mateusz Gamrot sprytnie uciekał z prób poddań Koike, będąc chwilę z góry i wstając do stójki, Koike z rundy na rundę miał mniej sił, ponadto rozcięcie pod okiem powiększało się z każdym przyjętym ciosem Gamrota. Stójka należała bezsprzecznie do polaka, gdzie rozbijał bezradnego Klebera. Każda z rund punktowana była dla Gamera.

Parnasse vs Wrzosek
Parnasse po raz kolejny wykorzystywał swoją szybkość i po raz kolejny polski zawodnik nie miał na to odpowiedzi. Marin Wrzosek od czasu do czasu trafiał pojedynczymi ciosami w głowę Francuza, ale ten oddawał w podwojony sposób. Nawet parter, który wydawałoby się, że będzie mocniejszą stroną Polaka, był pod kontrolą 20-letniego zawodnika z Paryża. Każda runda zapisała się na korzyść niepokonanego fightera. Kolejny przystanek, pas kategorii piórkowej.

Soldić vs Bohrer
Mistrz wagi półśredniej nie dał szans na rozkręcenie się Bohrerowi, miażdżąc go w każdym aspekcie walki. Konsekwentne rozbijanie Brazylijczyka, było przyczyną słaniania się go na nogach, po czym precyzyjny lewy sierpowy Robocopa odciął świadomość Viniciusowi. Debiutant padł na matę przed końcem pierwszej rundy.

Szymański vs Torres
Roman bardzo dobrze skontrolował pierwszą rundę, ale przed tym otrzymał mocny sierpowy, który lekko nim wstrząsnął. Po dominacji z góry w odsłonie numer 1, Polak zwolnił w kolejnej i to Daniel Torres zyskał przewagę, bo wybronił próby obaleń i kontrował ciosami. Trzecia runda to odrodzenie Szymańskiego, który przez większość czasu skontrolował Brazylijczyka w parterze, próbując go poddać i wydawało się, że reprezentant Nocaute Team odklepał technikę, natomiast walka potrwała jednak do końcowego gongu.

Ziółkowski vs Szulakowski
Zastępujący Gracjana Szadzińskiego Grzegorz Szulakowski, robił co mógł, aby trafić zamachowym ciosem Mariana, ale ten miał bardziej precyzyjne odpowiedzi na jego ataki. Golden Boy wyciągnął ze swojego arsenału kopnięcia na łydkę, które pogruchotały nogę Szuliego, plus rozbijał go w stójce. Czerwonowłosy zawodnik próbował swojej najmocniejszej techniki, czyli zapasów, ale Marian perfekcyjnie bronił obaleń i sam w kontratakach zyskiwał pozycje dominujące z góry, skąd nie wypuszczał przeciwnika, rozbijając jego głowę.

Sowiński vs Szymuszowski
W trzeciej walce KSW 46 mogliśmy zobaczyć powrót starego-nowego Kornika, bo powrót do kategorii lekkiej wyszedł mu na dobre. Artur był bardziej wyluzowany i rzucał bardziej efektownymi technikami, kopiąc obrotówki, wyprowadzając backfisty i tym podobne. Szymuszowski jak w każdej walce, pomału dążył do celu, rozbijając nos rywala prostymi, ale to nie wystarczyło i koniec trzeciej rundy oznaczał dla niego drugą porażkę z rzędu, tym bardziej, że Sowiński zaznaczył ją obaleniem.

Racić vs Przybysz
Chorwat bardzo dobrze realizował plan na pojedynek, próbując zamachowych ciosów w stójce, które były tylko przykrywką do sprowadzeń walki do parteru. Przybysz pomimo obniżonej pozycji, nie był w stanie odpychać zapaśniczych zapędów Racica i kiedy walka zmieniała płaszczyznę, tam górował zawodnik UFD Gym, kontrolując Polaka z góry i rozbijając ciosami. Pod koniec walki Przybysz zdołał wstać po siatce i zapiąć gilotynę, ale Antun przytomnie przetrwał do gongu kończącego. Killer zdobył trzecią wygraną z rzędu w KSW.

Kaszubkowski vs Michalski
Silny jak tur Krystian Kaszubowski bardzo szybko pokazał siłę fizyczną Michalskiemu, kiedy to bez większego wysiłku przeniósł walkę do parteru i tam skontrolował przez dłuższą chwilę pojedynek. Wrocławianin wstał do stójki i po niedługim czasie został trafiony prawym sierpowym, po którym padł na deski z rozciętym łukiem brwiowym. Kaszubowski wciąż niepokonany, 7-0!

Podziel się ze znajomymi

Waszym zdaniem

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
71 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
moon
moon
3 lat temu

Szkoda Szymańskiego na KSW

Maciek
Maciek
3 lat temu

Dricus, Soldic, Prado, De Fries, Kleber, Askham, Parnasse i niech ktos teraz napisze ze ksw to matrix albo walki celebrytow

moon
moon
Reply to  Maciek
3 lat temu

Zrób im badania to zmienisz zdanie na laboratorium medyczne.

Maciek
Maciek
Reply to  moon
3 lat temu

po pierwsze to dzieki ze mnie oswieciles bo myslalem ze tam wszyscy sa na hmb od slodkiewicza , a po drugie jezeli w organizacji nie robi sie na to testow to mi to lotto bo kazdy moze i ten kto nie zbroi sie jest w dupie. wez tak na logike, jaki jest sens byc tam czystym skoro wychodzisz naprzeciwko kogos kto jest na hormonie i ma zblizone umiejetnosci do twoich, zna te same techniki a do tego posiada zwiekszone atrybuty fizyczne, psychiczne, agresje i wieksza odpornosc na ciosy.

moon
moon
Reply to  Maciek
3 lat temu

Po pierwsze musisz sobie uświadomić ze ta twoja „organizacja” to zwykła działalność gospodarcza dwóch wspólników. Jeśli ci lotto ze zawodnicy są „bez testów” No to w zasadzie trudno z takimi jak ty prowadzić jakaś merytoryczna dyskusje bo wystarczy ci wykreować cokolwiek a ty łykasz jak pelikan. Przychylam sie do Primo i uważam ze Ty jakoś niezbyt blyskotlwy jesteś skoro nie kumasz co on napisał.

Maciek
Maciek
Reply to  moon
3 lat temu

Powtarzasz sie z tymi pelikanami a sam lykasz jak pelikan. Merytorycznie to ty nie masz nic do zaoferowania. Blyskotliwosc nie jest twoim synonimem tuzo intelektu i twojej dziewczyny. Nigdy juz nie zareaguje na twoje jakiekolwiek zdanie bo z takimi jak ty nie ma co dyskutowac z powodow wczesniej wymienionych. Twoja merytoryka polega na tym ze komentujesz cos czego nie widziales na oczy nawet. Polega rowniez na hipokryzji oraz hejtowaniu nie posiadajac argumentow. Sam zaprzeczasz sobie wielokrotnie. Nie wspominam juz o tym ze kiedys napisales przy temacie jona jonsa ze bys koleszke sprzedal za pare baniek. Nic dodac nic ujac, prawdziwy autorytet

moon
moon
Reply to  Maciek
3 lat temu

Oglądaj Popka i Juna i komentuj bo do tego sie tylko nadajesz 😉 Problem poleg na tym ze mnie Twoje zdanie na mój temat kompletnie nie interesuje więc te swoje wywody zostaw dla siebie. Nie wiem co masz na mysli piszac o jakiejs „dziewczynie” ale pewnie nikt nie wie oprocz ciebie. Ceszy natomiast ze pilnie obserwowales i zapamietales moje komentarze z wielu miesiecy bo ja kompletnie nie pamietam twoich 😉

Primo
Primo
Reply to  Maciek
3 lat temu

Pudzian,Kolecki,Akop,Popek,Oswiecinski,Erko Jun, Jakis tam koks z anglii znany ze swojej postury i slowni , ktorego imienia i nazwiska nawet nie pamietam i pewnie jeszcze ktos o kim po prostu zapomnialem. Masz racje , KSW to sama smietanka swiatowa mma , zaden matrix , czy walki celebrytow. Poziomowo to UFC , One championship , ACB moga sobie pomarzyc o takich zawodnikach. Ja bym powiedzial bardziej , ze tam jest pol na pol z glowa skierowana w strone freakow a prawdziwi zawodnicy mma sa tam bardziej wypelnieniem. Zobaczysz ze w koncu dojdzie do takiego momentu w ktorym KSW zacznie podbierac „zawodnikow” z fame mma.:)

Maciek
Maciek
Reply to  Primo
3 lat temu

Chlopie czy ja napisalem ze sa najlepsi na swiecie? masz zwidy albo troche slabo ze zrozumieniem.
Wymieniasz celebrytow, wsrod nich Pudziana ktory ma juz kilkanascie walk pewnie z samymi celebrytami hehe. Wygral z Jayem Silva ktorym sie jaracie jak Grazyna Torbicka Stingiem. W tym roku ile miales walk celebrytow na około 60 walk ? Prosze odpowiedz ile i czy to duzo na 60 walk. Zeby nie ci celebryci wyzej wymienieni to bys ogladal teraz gamrota z kozakiem pokroju Pezinho czy innym legendarnym brazylijczykiem z faweli. Z podbieraniem zawodnikow z fame mma to sie nie smiej bo tak moze byc. Problem bedzie dopiero jak co gale beda takie 3 walki. Wtedy bedzie mozna mowic o problemie, tylko wtedy to nie bedzie problem z wlascicielami a ludzmi ktorzy czekaja na te walki.
Tak na marginesie to wynika z twoich wypowiedzi ze sa lepsze organizacje w Polsce niz ksw.
Prosze wymien mi je.
I zeby bylo jasne KSW sportowo dzieli jeszcze przepasc od UFC i predko to sie nie zmieni jezeli wogole kiedys to nastapi. Natomiast w 8 najlepszych organizacji na swiecie sa napewno.
Ja nie jestem fanatykiem ksw ale czesto pierd%$#cie tak jakby w Polsce bylo kilka innych organizacji lepszych sportowo i tylko u nich byly freaki

Primo
Primo
Reply to  Maciek
3 lat temu

To Twoje wnioski , nie moje , wiec mi nie wmawiaj i na to pytanie odpowiedz sobie sam , skoro do takich wnioskow doszedles :). Procz freakow sa tam oczywiscie prawdziwi sportowcy , ale tak jak pisalem wyzej , sa oni tylko wypelnieniem o czym swiadcza miejsca na rozpiskach . Znajda sie wyjatki jak Mamed,Materla i jeszcze jakis tam Bedorf , ale tak po za nimi reszta „prawdziwych zawodnikow” pizga sie zazwyczaj przed freakami a nie po i to tez ma swoja przyczyne. Latwiej w walce wieczoru wypuscic wypromowanego popka niz promowac kolejna gwiazde przez nastepne 10 lat , ktora nie wiadomo , czy po 5 latach nie ucieknie do UFC . PS co do argumentu z Pudzianem wystarczy sobie przejrzec jego rekord , zeby zobaczyc z kim sie bil i tu tez nie trzeba byc jakims wielkim fachowcem , zeby ocenic klase przeciwnikow i dojsc do odpowiednich wnioskow. KSW to produkt dla niedzielnego fana mma , ktory nie bardzo wie co i jak , ale chce po prostu spedzic jakos sobote . Jest tam i troche sportu i troche cyrku z przewaga na to drugie i to chyba tyle w temacie tej organizacji. Reszte historii dopisz sobie sam , bo niezle ci idzie.

Maciek
Maciek
Reply to  Primo
3 lat temu

Z uporem maniaka dalej nie zatrybiles. Jak mozna napisac ze walki prawdziwych fighterow sa wypelnieniem dla freakow skoro na 55 walk w tym roku tylko 3 byly freakami. Normalny jestes?
Czy chcesz czy nie takie sa fakty. Nie mysl ze jestem fanatykiem ksw. Irytuje mnie poprostu takie pierd#%enie. Razem z moonem nie wiecie sami czego chcecie. Niby samego sportu na najwyzszym poziomie ale jeden chce w plmma pasow wygladajacych jak w ufc a drugi najlepiej oplacanych zawodnikow ale bez freakfightow dzieki ktorym jest hajs zeby sciagnac kozaka i mu zaplacic. Jak jakis zawodnik jest dobrze rokujacy i pewny siebie to pierd%#3licie ze jest bucowaty, pozniej jak jakis polak za granica przegra to jest „polska mentalnosc, przed walka byl obsrany, brak pewnosci siebie”
Krytyka jest potrzebna ale konstruktywna podparta konkretnymi argumentami ktore maja odzwierciedlenie w rzeczywistosci a nie hejtowanie osoby ktora mysli ze rozumie czym jest sport zawodowy. Nie jestescie w stanie ze swoim ziomkiem moonem zrozumiec czym jest konstruktywna krytyka bo wasza inteligencja jest poniżej poziomu przeciętnej pchły, która w przeciwieństwie do was ma jakiś cel,chociażby infantylną wegetację kosztem bardziej pożytecznego stworzenia. Wy do tej pchły nawet nie dorastacie.
Zrobcie sobie sami swoja organizacje, nazwijcie Primoon i sobie pierd%#4cie kocopoły w swoim krolestwie

Primo
Primo
Reply to  Maciek
3 lat temu

Oj oj , ale zes mi pojechal , natomiast ja nie mam 15 lat zeby sie tutaj z dzieciakami przepychac i na tym zakonczymy dyskusje . Sam sobie najlepsza wizytowke wystawiles , pozdrawiam i wspolczuje , bo musisz miec ciezko sam ze soba wytrzymac . Bez odbioru.

Maciek
Maciek
Reply to  Primo
3 lat temu

Ostatni raz reaguje na komentarz twoj i twojej dziewczyny, . Jezeli to co napisalem traktujesz jako pocisk to ja wspolczuje twojemu otoczeniu.

Lamikoboy
Lamikoboy
4 lat temu

Po walce wieczoru nasuwa się jedno pytanie. Czy Nakun był taki mocny, czy Mamed taki słaby.

NajMMAn
NajMMAn
4 lat temu

Wam też strona wolni chodzi ?

Primo
Primo
Reply to  NajMMAn
4 lat temu

tak

Maciek
Maciek
4 lat temu

Gdzie byl Kleber hehe? Mowilem ze go rozjedzie Gamer

Primo
Primo
4 lat temu

Gamer!Gamer!Gamer

Zawodnik32
Zawodnik32
4 lat temu

Jedziesz Kleber teraz. Twój czas!

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

Kleber zrob Gamrota steryda mamrota please!

Maciek
Maciek
4 lat temu

Parnasse naprawde dynamika jak u Mbappe

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

I mowilem Wrzosek zgwalcony

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Bolo78
4 lat temu

Tak jak mówiłem. Przeceniany.

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

#Milcz

Kap
Kap
4 lat temu

Egzekucja jak na Parobcu. Czy ze 150 zawodników na kontrakcie nie można złożyć sensownej pary na zastępstwo?

moon
moon
Reply to  Kap
3 lat temu

Wiekszosc zawodnikow z tych 150 pewnie jest po to na kontrakcie zeby nie walczyc gdzies indziej takze widzialbym tu bardziej koszenie konkurencji niz chec posiadania tak duzej stajni zawodników. W ogóle nie powinno byc kontraktow stałych.

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

No idzie po mojemu Soldic!

Lamiko
Lamiko
4 lat temu

Solidić zabił

Zawodnik32
Zawodnik32
4 lat temu

Mariannnno. Piękne to było.

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

Mowilem Maniek go ogarnal!

Kap
Kap
4 lat temu

’Szmata w powietrze i noga’ – brawo Marian!

Lamiko
Lamiko
4 lat temu

Brawo Marian 🙂

Maciek
Maciek
4 lat temu

Teraz to mnie Marian zaimponowales 😉

Lamikoboy
Lamikoboy
Reply to  Maciek
4 lat temu

Takie Mariana chcemy oglądać. Spokój i opanowanie.

Primo
Primo
4 lat temu

To juz chyba stalo sie tradycja (cos jak Kevin sam w domu co roku w tv) , ze transmisje kswtv.com to krotko mowiac gowno i nawet gdybym chcial to innego slowa nie moge znalezc , ktore lepiej by oddawalo jakosc tego ,co nam serwuja wlasciciele . Raz nie ma dzwieku , raz jest . O jakosci hd mozna zapomniec , trzeba ogladac w 540p. Szkoda nerwow , ale jak juz place to mam prawo wymagac a poki co to tylko sie wkurwiam :).

Maciek
Maciek
Reply to  Primo
4 lat temu

ja wykupuje u mojego dostawcy uslug tv MULTIMEDIA i nigdy mi sie nic ani razu nie przycielo nawet na ulamek sekundy

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  Primo
4 lat temu

Mi również momentami przycina, dobrze że nie ja płaciłem.

Zawodnik32
Zawodnik32
4 lat temu

Ciekawe jak Mariano się zaprezentuje.

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

Kornik!!

Kap
Kap
4 lat temu

Dwie dobre (jak na KRS1) walki na początek. Ciekawe jak (i czy w ogóle) Parnasse będzie wyglądał na tylnej nodze.

Maciek
Maciek
Reply to  Kap
4 lat temu

wymien mi z ostatnich gal krs1 pierwsze walki ktore nie byly ciekawe

Kap
Kap
Reply to  Maciek
4 lat temu

walki dobre jak na krs1 a nie jak na pierwsze walki

Maciek
Maciek
Reply to  Kap
4 lat temu

z tych ktore wymieniles to tylko akopa byla z karty wstepnej. to na tyle walk ktore byly wymieniles jedna a napisales jakby to byla tradycja ze jest kicha

Kap
Kap
Reply to  Maciek
4 lat temu

patrz co kto pisze

Maciek
Maciek
Reply to  Kap
4 lat temu

Uroczyscie i oficjalnie przepraszam za moje skandaliczne niedopatrzenie 🙂

aa
aa
Reply to  Maciek
4 lat temu

AKop, Popek, Strachu?

Kap
Kap
4 lat temu

Też stawiam na Mameda, choć oglądając powtórkę pierwszej walki widziałem Fabrycego który po ciosie Fedora idzie na plecy, żeby nie dać się ubić w stójce. Myślę, że taki był plan Żyrafy w pierwszej walce i będzie w drugiej. Narkun wbrew wywiadowemu, ma bardzo wysokie ringowe IQ 🙂

Bolo78
Bolo78
4 lat temu

Wrzosek nie da rady, moje typy Mamed,Kleber, Parnasse, Soldic no i Marian zrobi Szulakowskiego

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Bolo78
4 lat temu

Jest i Bolo.

Zawodnik32
Zawodnik32
4 lat temu

Drwal walczy po Pudzianie?

Nandi L
Nandi L
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

Po Datsiku:) i Tong Po

Kalbar
Kalbar
4 lat temu

Mamed
Gamer
Wrzosek
Soldic
Szymański
Szulakowski
Sowinski
Racic
Michalski

Primo
Primo
4 lat temu

Moje typy to:

Mamed
Gamer
Wrzosek
Soldic
Torres
Szulakowski
Sowinski
Przybysz
Michalski

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Primo
4 lat temu

Wrzosek? Haha 😉

Maciek
Maciek
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

co jest nie tak wedlug Ciebie z Wrzoskiem?

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Maciek
4 lat temu

Bardzo, bardzo mocno przeceniany jest. Ale trzeba poczekać do wieczora, może się mylę.

Maciek
Maciek
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

Ja pamietam, ze on byl zawsze raczej niedoceniany i skazywany na porazke. Przed ksw w Anglii zawsze byl skazywany na porazke a w walce robil komus pomidorowke z facjaty. Wygral z Allenem (13-1, UFC 4-0) oraz kilkoma polskimi zawodnikami liczacymi sie w swojej wadze. Kontrowersyjny werdykt w walce z Erosa w UFC

Tomaso
Tomaso
Reply to  Maciek
4 lat temu

Wygra Wrzosek. Jest dużo silniejszy od Francuza. Szybko dociśnie go do siatki i obije.

Primo
Primo
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

Co znaczy , ze jest bardzo mocno przeceniany , wyjasnij.

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

Zgadzam się z zawodnikiem do pewnego momentu, choć on nie wie co mówi. Ja byłem przy jego walkach od początku, gdy „był przeceniany” ze względu na to, że był cool. Teraz nadal pozostał cool, ale umiejętnościami nadgonił i wszystko się teraz dopina w jedną całość.

Maciek
Maciek
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
4 lat temu

Według Redaktora po ktorej walce przestal byc tylko cool?

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  Maciek
4 lat temu

Tak sięgając pamięcią na ślepo, bez pomocy google. to był to chyba czas TUF’a. Wówczas udowodnił, że potrafi walczyć za granicą na wysokim poziomie i wtedy był już naprawdę dobry jak na moje oko.

aa
aa
4 lat temu

Czyli przed 19 szukamy streama.

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  aa
4 lat temu

Na ipli powinni już wtedy udostępnić.

Redakcja MMAnews.pl
Admin
4 lat temu

Aha, czyli tak wygląda rozpiska gali… Moje typy to Mamed, Kleber, Parnasse, Soldic, Torres, Marian, Szymuszowski, Racic, Michalski.

Maciek
Maciek
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
4 lat temu

Typowalbym tak samo z wyjatkiem Klebera. Gamer jak bedzie robil swoja robote i nie bedzie ryzykowac w obszarze parterowym to przejedzie po nim. Nie jestem pewien Torresa i Parnasse. Szymanski z walki z Romanowskim (nie byl tak wymagajacym rywalem) i z walki z Wrzoskiem to dwoch innych zawodnikow. Mam ze bedzie ta pierwsza wersja. Tak samo Wrzosek w walce z Kleberem nie byl soba a podczas walki z Szymanskim byl juz zupelnie innym zawodnikiem

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
4 lat temu

Identycznie stawiam. Chyba jednak się rozumiemy, pomimo takiego jednego tematu… ;>

Redakcja MMAnews.pl
Reply to  Zawodnik32
4 lat temu

Widzę po prostu, że KSW wzięło odwrót i z polskiej organizacji, chcą być teraz międzynarodową. Sezon ochronny dla krajowych zawodników się skończył, stąd zagraniczni coraz mocniej sobie poczyniają z naszymi. To wszystko przełożyło się na moje typy.
P.S. Cocaine is a hell of a drug Zawodniku32. To się nie zmieniło.

Nandi L
Nandi L
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
4 lat temu

Moje Mamed Koike Wrzosek Soldic Torres Ziółkowski Sowiński Przybysz Kaszubowski

Marcin
Marcin
Reply to  Nandi L
4 lat temu

Świetna skutecznosc 😉

Tagi

71
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x