Róża Gumienna w Babilon MMA: „Nadszedł czas postawić kropkę nad i.”

03 Czerwiec 2019
14

Róża Gumienna podczas gali Babilon MMA 8, gdzie ogłoszono wiadomość o podpisaniu przez nią kontraktu na pojedynki w formule mieszanej:

Dlaczego teraz? Dlaczego by nie teraz? Nadszedł moment, bo walka kickbokserska miała być w czerwcu. Niestety DSF wykonuje przerwę i wszystko zbiegło się w czasie. Rozmowy z Babilonem trwały od dłuższego czasu i stwierdziliśmy, że nadszedł czas aby „postawić kropkę nad i”. Teraz pozostało dogadać wewnętrznie termin debiutu MMA i żebym miała odpowiednią jednostkę czasu na przygotowania.

Jest to kolejny krok na drodze do mojego rozwoju. Tak po prostu miało być. Nikt mnie nie przekonywał, do niczego nie zmuszał.

Mając na uwadze jej umiejętności uderzania, zapytaliśmy o to którą z płaszczyzn ma najlepiej rozwiniętą jako drugą w kolejności:

Wydaje mi się, że zapaśniczo fajnie się odnajduję, bo korzenie w zapasach mam i to one wydają mi się najbliższe.

Więcej o losach DSF i przyszłości MMA w wywiadzie powyżej.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
2 Comment threads
12 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
11 Comment authors
PrzemekBolo78moonWannaLiWannaLi Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Bolo78
Użytkownik
Bolo78
Offline

Roza fajna babka, ale w Czestochowie polegla I to z kretesem! (bylem widzialem na zywo) a co do MMA to jakos slabo to widze, ale zycze jej powodzenia , bo nie mozna odmowic zadnemu sportowcowi ambicji.
A co do ust, cyckow, pup itp. to nie komentuje bo ten portal to rzetelna I merytoryczna ocena sportowego dorobku, a nie ” ustawka” dla celebrytow, freakow I innych niedojebow!

moon
Gość
moon
Offline

Obserwowałem Gumienna na ważeniu przed walka z Caruso ( na tapology nie zauważyłem tej przegranej w rekordzie).Ładnie umalowana,uczesana, reklam na odzieży miliard, niestety charakter za miękki co przeciwniczka jej pokazała podczas walki. Oby nabrała trochę wigoru na przyszłość.

BoloJang
Gość
BoloJang
Offline

Dokładnie moon, ale usta wyprofilowała na zdjęciu z wywiadu, w sam raz do papałki 🙂 miłego poniedziałku wariaty.

Nandi L
Gość
Nandi L
Online

Trzymaj poziom koleś

BoloJang
Gość
BoloJang
Offline

o kurde ale się rozwiną temat, osoby urażone przepraszam, a co do dick pics to Wojtek nie wysyłam…jeszcze by zawału dostały, i co na mnie by było 🙂

WannaLi
Gość
WannaLi
Offline

To jest w koncu ta wolnosc slowa i wypowiedzi czy nie? Jako fan podobno ma prawo do wyrazenia swojego zdania i wyrazil swoja ocene ust zawodniczki. Niejednokrotnie pozostawal Pan obojetny na obrazanie zawodnikow bez zadnej merytoryki. Przeciez jakies 98 procent komentarzy na portalu nie dotyczy rzeczy istotnych takich jak detale w taktyce zawodnikow czy samo rozumienie walki i tego co sie podczas niej dzieje. Najwiecej za to jest blablaczy ktorych max jest komentarz typu: „ten to ma slaby mental” albo inne ogolniki z ktorych nic nie wynika.
Pozdrawiam serdecznie Panie Redaktorze i bez zadnych zlosciwosci zycze milego dnia

Przemek
Gość
Przemek
Offline

Czy jeżeli ktoś do powie do czyjejś matki „jesteś kur*wą” to syn tej matki powie „spoko to jest przecież wolność słowa” hahahaha

WannaLi
Gość
WannaLi
Offline

A moglby Pan doprecyzowac ” prowadzę go tak, żeby większość a nie mniejszość była zadowolona.”? Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Chodzi mi konkretnie o ataki na zawodnikow ktore nie mialy nic wspolnego ze sportem i nie reagowal Pan na obrazanie zawodnikow gorszych, lepszych, celebrytow. Czy mam to rozumiec:” wiem ze nie powinni tak pisac ale wiekszosci ten pocisk sie podobal i ta gownoburza nakreca wyswietlenia to sie nie odzywam”? Licze na powazna odpowiedz bo uwazam Pana za powaznego czlowieka

moon
Gość
moon
Offline

Zawodnik a zawodniczka to wielka różnica. Nie udawaj inteligenta bo ci to słabo wychodzi.

Primo
Gość
Primo
Offline

Trzeba miec szacunek do kobiet a buractwo napietnowac i tepic , nie ma co sie tlumaczyc za bardzo . Pamietaj jeden z drugim pajacu , ze ta kobieta bedzie kiedys matka, tak jak Twoja matka jest nia dla Ciebie i moze przez ten pryzmat zrozumiesz , ze nalezy miec do kobiet szacunek , bo teraz sie postaw w roli syna matki , do ktorej w ten sam sposob ktos sie zwraca.

WannaLi
Gość
WannaLi
Offline

Czy ta sama zasada dotyczy rowniez mezczyzn? Postaw sie w roli syna ojca, do ktorego w ten sam sposob sie zwraca. Jezeli rowniez obowiazuje ta zasada tez jestem za napietnowaniem buractwa. Zeby nie bylo ja bym nie obrazil w ten sposob kobiety. A po drugie nie zazdroszcze barwnego zycia osob ktore wchodza na portal mma zeby komentowac usta zawodniczek. Nie moj w tym interes, ze ktos zamiast rozwijac swoje sportowe umiejetnosci rozwija siebie jako produkt biznesowy. Mnie interesuje sport. Pozdrawiam

BoloJang
Gość
BoloJang
Offline

To żeś poleciał 🙂