Jurkowski zaakceptował pomysł walki z Kołeckim: „Przyjmę ją z zaszczytem.”

10 grudzień 2019
9
Jurkowski zaakceptował pomysł walki z Kołeckim: „Przyjmę ją z zaszczytem.”
foto.: youtube.com

Parafrazując słynnych „40-latków” i jedną z charakterystycznych bohaterek, Łukasz Jurkowski też „żadnej pracy się nie boi”, dlatego ochoczo zareagował na pomysł zrodzony w głowach kibiców, którzy sprytnie zarzucili w jego kierunku przynętę w której skład wchodzą kuszące sława i pieniądze, jakie idą za Szymonem Kołeckim. A takiej pokusie ciężko było się oprzeć. Pomysł po drodze przypadł do gustu także Mirosławowi Oknińskiemu, a teraz także wywołanemu do pojedynku „Jurasowi”:

Już? Pośmiali się, po ubliżali, skreślili na starcie, znaleźli kwaterke na cmentarzu? No to powiem Wam coś czego pewno i tak nie zrozumiecie. Życie polega na kolekcjonowaniu wrażeń i realizacji marzeń, a nie bezpiecznej wegetacji. Czasami warto wyjść poza strefę komfortu i zrobić coś fajnego. Dla siebie. Całe życie szukam wyzwań, głównie dlatego walczę od 20 lat. Nigdy nie wybierałem sobie łatwych rywali, a wręcz przeciwnie. W czasach mojego prime dostawałem listę 5 rywali i ZAWSZE wybierałem najmocniejszego. Wygrywałem czy przegrywałem ale próbowałem. To samo było z Sokodjou. Miał mnie zmielić i wypluć w pierwszej rundzie. Udało się. Walke z Szymonem wymyśliliście Wy, kibice. Jak znam plany KSW to pewno mają zupełnie inny plan na karierę mistrza Kołeckiego. Ja już swoją zakończyłem, a wróciłem po kolejną dawkę emocji i adrenaliny. Jednak gdyby taka oferta była rzeczywiście to…przyjmę z zaszczytem i zrobię wszystko aby być gotowy w 100%. Lubię wyzwania, a nie bezpieczny pokoik u mamusi w domu. Tym się różnimy. To zaprowadziło mnie do miejsca, w którym jestem obecnie. Chcielibyście mieć takie „problemy” jak ciężka walka z mega nazwiskiem za grube siano przed milionem widzów😉

Walka dla kasy? KAŻDY zawodowiec walczy dla kasy i chce jej jak najwięcej. Wy do roboty idziecie za darmo? W Waszej raczej nie ryzykujecie życia. Boli, że zarabiam hajs, że nie równam w dół do ogółu, że mam ambicje, że mi się w życiu udało,że mam swoje zdanie często inne od Twojego? Niech boli i to mocno. Gardzę ludźmi zawistnymi. Wspieram za to tych, którzy podadzą Ci rękę kiedy jej potrzebujesz. Jestem dobrym człowiekiem. Dlaczego zatem próbujesz mi wmówić, że jest inaczej skoro mnie nie znasz?

Od życzenia kibiców do wejścia do klatki daleka droga, więc ochłońcie😉 Zobaczymy co przyniesie przyszłość.

Dziękuje wszystkim życzliwym. Robimy swoje. Najlepszego👊🏻

Osoby stawiające w tym potencjalnym starciu na Kołeckiego, z reguły podejmują swoją decyzję bazując na dwóch czynnikach: jego dotychczasowych osiągnięciach sportowych i efekcie świeżości w MMA/KSW. Za to na pewno nie można lekceważyć doświadczenia, które mógłby wnieść do walki Łukasz. Wygląda na to, że włodarze Konfrontacji dostali więc świetny pomysł pojedynku w gratisie. Teraz pozostaje czekać na ich decyzyjne „Tak”.

Podziel się ze znajomymi

Waszym zdaniem

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
9 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
moon
moon
2 lat temu

Panie Jurkowski. Musi Pan sobie zdac sprawe ze 90% ludzi ma pana w dupie i pańskie kolekcjonowanie wrażeń,marzeń i co tam pan sobie jeszcze popisał w tym „mądrym” wywodzie. Nie wiem kto wymyślił to „hitowe” starcie między Panem a Szymonem Kołeckim, jeśli jest to prawda co pan anpisal ze kibice to pewnie te dzbany 14 letnie z łazienkowskiej 3 z sektora wiadomego. Według mnie zestawienie totalnie z kosmosu. Nie boli (mnie przynajmniej) ze Pan zarabia hajs na laniu sie po mordzie ( rozumu bozia nie dała ścisłego to trzeba sie lać i lansować wsrod gówniarzy zeby zarabiac). Gardze takimi cwaniakami jak pan, takimi pozerami co wszem i wobec udają super gości co to nie oni by z kolejnym idiotą za chwile grozić imiennie gościowi na twitterze ze sie dojedzie jego żone czy dzieci. Dziwie sie jak Pan sie utrzymuje w Legii jako ten pseudo spiker od czytania składów (wykształcenie pewnie wystarczy ale to nie wszystko), z jakim impetem się pan wkręca do szatni czy do samolotów piłkarzy na wyjazdy. Gdybym ja byl Mioduskim dałbym panu mikrofon jednorazowa przepustke na kazdy mecz 3 kola na reke i wypierdalac a nie sie szwendac po stadionie jak nie wiadomo jaki kurwa vip. Stajni Yamaha tez sie dziwie ze jest pan ich „twarzą”. Gdybym miał do wyboru kupic moto to dzieki panu nie bylaby to yamaha.
Musi pan nabrac troche pokory do zycia ktore gówno kogo obchodzi. Ja wiem ze to jest taki sposób na podkrecanie zainteresowania swoją osobą ale ja mam wyjebane na taki lans jaki Pan uprawia.
Co do walki. Wystarczy kopnąć porządnie Pana ze dwa razy w niezrośnięty mostek i pada Pan jak kawka na matę. Okniński bije brawo tej walce bo chyba Kaźmierczuk i Balejko (przy pełnej sympatii do nich) tylko byli slabsi dla Koleckiego w jego karierze. Jakby pan miał jaja jak sie lansuje to by Pan spróbował zawalczyc np z Chmielewskim od którego żeś Pan dostał w pizdę dwa razy a nie kurwa strugać fightera z krwi i kosci bo ja tego KOMPLETNIE nie kupuję.
P.S. Jakby chaial mi pan dojechac żonę z Wrzoskiem to informuję że jestem po rozwodzie.
Pozdrawiam

eMWu
eMWu
Reply to  moon
2 lat temu

Hahaha z tą żoną to dobre, udało się :)))))) ale ale uwaga, może tu paść pytanie: A rybki masz? ;P

Paweł
Paweł
Reply to  moon
2 lat temu

Ha, ha ale podpadl ha normalnie az tak mozna kogos nawidziec kazdy Warszawiak jest zqdufany w sobie he nie podoba mi sie ta krytyka chodz sam go nie lubie i z osobistych powod nie tski jaki jest medialnie bo na codzien tez jest Narcyz

ptys
ptys
Reply to  moon
2 lat temu

jako zawodnik MMA to Juras jest emerytem, ale bez przesady z tym brakiem wyksztalcenia – spikerka nie zajmuja sie czlonkowie mensy. Juras to nie glupi gosc.

Paweł
Paweł
Reply to  ptys
2 lat temu

Pewnie jest inteligetny

Nevermint
Nevermint
Reply to  moon
2 lat temu

W sumię lubię Jurasa albo inaczej powiem ślędzę jego poczynania ale może Moon trafił w sedno całego problemu klubu WCA , którzy ” równiejsi od równych.

Janek
Janek
2 lat temu

Nie moge sluchac tego pierdolenia nie jestem hejterem ale nie pierdol mi o sporcie I ze to Twoj zawod I walczysz za pieniadze bo jest przepasc miedzy walka za kase a dostaniem wpierdolu za kase i o ile jestem w stanie zrozumiec gosci ktorzy walcza raz na rok I biora walke tydzien przed bo nie maja za co zyc ale Ty taka kurwa gwiazda ciagle malo panie juras?

Edit: wiem ze czytasz maly czlowieczku ktory ma wyjebane na hejterow musisz sie nauczyc ze nie kazdy z nas jest debilem nikt nie chce Cie hejtowac tak samo jak nikt nie chce patrzec jak dostajesz ciezki wpie.dol za ogromne pieniadze od tego jest najman I mu sie w robote nie wpie.dalaj bo dopiero poleci hejt.

boss
boss
2 lat temu

Dla mnie spoko walka. Mysle ze faworyt jest jeden ale skoro Juras dal rady uciekac i wypykac Sokoju to moze uda sie to rowniez z Szymkiem. Jednak mam watpliwosci i mysle ze Juras zaliczy KO. Walka pewnie na stadionie.

Mihau
Mihau
Reply to  boss
2 lat temu

Kto kogo wypykał?

9
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x