Oficjalny plakat UFC on ESPN+ 25: „Błachowicz vs Anderson 2”

10 styczeń 2020
10
Oficjalny plakat UFC on ESPN+ 25: „Błachowicz vs Anderson 2”

Kto jest gotowy na rewanż Jana BłachowiczaCorey’em Andersonem o miano pretendenta wagi półciężkiej? Wielce oczekiwane przez polskich fanów starcie już 15 lutego podczas UFC on ESPN+ 25 w Rio Rancho (New Mexico). Tymczasem organizacja prezentuje oficjalny plakat z udziałem najważniejszych aktorów tego wydarzenia:

A tak prezentuje się w pełnej krasie:

Podziel się ze znajomymi

Waszym zdaniem

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
10 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
moon
moon
2 lat temu

Przy całej sympatii do Janka nie wydaje mi sie ze to jakis pojedynek o miano pretendenta… Walczyli miedzy soba w 2015 roku, od tego czasu obaj mają po 3 porażki z tym że Anderson pod koniec 2017 roku a Janek w 2019 r. Cos mi sie wydaje ze jak wygra Anderson to moze wskoczy na pretendenta a Janka bedą dalej zestawiać do walk o „miano pretendenta”…

Kalbar
Kalbar
Reply to  moon
2 lat temu

A ja liczę, ze właśnie się weryfikuję który będzie następny dla Jona.

moon
moon
Reply to  Kalbar
2 lat temu

Każdy liczy, ja, Ty, Błachowicz, inni kibice tylko ciekawe co sie okaze jak Janek wygra.

moon
moon
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
2 lat temu

Juz ze dwa razy przed walkami Blachowicza slyszalem ze to walka o bycie pretendentem no ale jak ma byc pretendentem po pretendencie pretendanta no to spoko.

Kalbar
Kalbar
Reply to  moon
2 lat temu

Ważne zeby spelnily się jego i nasze marzenia 😎 Ps. Gdzie Zawodnik 32 ja się pytam 😋

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Kalbar
2 lat temu

Jestem, później się odezwę 🙂

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  Kalbar
2 lat temu

Mihau dobrze mówi. Błachowicz sam sobie zamknął drogę do pasa nokautem z rąk Santosa. Poza tym Anderson przegrał ostatni raz w 2017, a Rudy 11 miesięcy temu, plus już jedna wygrana nad Janem… Faworyt tutaj jest jasny i klarowny – Corey Anderson

Mihau
Mihau
Reply to  moon
2 lat temu

Jedyną walką o miano pretendenta była ta z Santosem, jak się skończyło wiemy
BTW lepszych „pretendentów” na dzień dzisiejszy nie ma, lipna ta lhw

Kalbar
Kalbar
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
2 lat temu

Dlatego ich zostawili przeciw. Obaj mało medialni więc jeden mniej po walce. Domy na Jana 💪

10
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x