Bartosz Fabiński jednogłośnie pokonał Stewarta na Cage Warriors 113 po krwawym pojedynku

20 Marzec 2020
14
Bartosz Fabiński jednogłośnie pokonał Stewarta na Cage Warriors 113 po krwawym pojedynku

Najwyraźniej ryzyko opłaciło dla Bartosza Fabińskiego, który pojechał do Manchesteru i jednogłośnie pokonał Darrena Stewarta po bardzo krwawym pojedynku na Cage Warriors 113.

Runda 1.

Bartosz szybko przeszedł do klinczu, cały czas walcząc o pozycję pod siatką. Anglik również nie rezygnuje z uchwyty, aż w połowie rundy sędzia przerwał akcję. Polak znowu skrócił dystans i obalił, od razu skontrolował nogi własnymi nogami. Po drodze najwyraźniej został rozcięty łokciami po obu stronach, bo bardzo mocno krwawił. Do końca jednak zdołał utrzymać pozycję.

Runda 2.

Akcja zaczęła się na ostro, Anglik po raz drugi próbował bronić się próbą zapięcia gilotyny. Polak próbował skontrować duszeniem von flue, ale ostatecznie puścił. Długi czas kontrolował pozycję z gardy, cały czas obijając swojego oponenta ciosami z góry. Obaj skończyli odsłonę cali we krwi.

Runda 3.

Akcja znowu ostro w stójce i o dziwo teraz to Darren obalił. Polak na szczęście zdołał szybko wstać, zejść do nóg i skontrować obaleniem. Przez moment było blisko do zapięcia trójkąta rękoma, ale tylko na moment. Stewart wstał, ale tylko na chwilę, bo Bartosz bezlitośnie kontrolował a gdy rywal uciekał, od razu sadził go z powrotem na plecach aż do jednogłośnego ogłoszenia go zwycięzcą.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
14 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Zielony666W
Zielony666W
1 rok temu

Zajebista walka. Buczer go wycisnął jak cytrynę. Absolutna dominacja.

ptys.
ptys.
Reply to  Zielony666W
1 rok temu

walka niefektowna, brzydka, na niskim poziomie. Tylko dlatego „cisnal”, ze oponent nie mial pojecia o zapasach i parterze.

Jewgieni
Jewgieni
Reply to  ptys.
1 rok temu

Widać że chuja się znasz na tym sporcie

ptys.
ptys.
Reply to  Jewgieni
1 rok temu

Ty sie znasz prosty czlowieku.

eMWu
eMWu
1 rok temu

Najważniejsze że udało się wygrać, zarówno pod względem sportowym jak i życiowym dla Bartosza i jego rodziny. Inna sprawa, że wygrana była taka…. nieco nudna. Trochę jednopłaszczyznowy obraz zawodnika się pokazał. Rozszyfrują go szybko jeśli dalej tak to będzie wyglądało. Oczywiście ze swoich atutów nie wolno rezygnować, ale jakieś dodatkowe kilka sztuczek by się przydało 😉 (tylko bez przesady, żeby nie było tak jak u Tybura który za bardzo zrezygnował z parteru).

ptys.
ptys.
Reply to  eMWu
1 rok temu

On jest juz rozszyfrowany. Zreszta to co tu rozszyfrowywac – brak stojki (w zasadzie w dzisiejszym MMA na poziomie UFC, jak nie masz mlota w rece, ktorym mozesz w jakims stopniu kontrolowac walke, nie masz co szukac sukcesow), przecietne obalenia, nikle umietnosci walki z plecow. Dotychczasowy rozwoj, a w zasadzie brak rozwoju tego zawodnika pokazuje, ze znaczacy przyrost umiejetnosci liczyc nie mozna. p ps. To nic osobistego. Oceniam tego pana jako zawodnika UFC. Jak ktos przy tym uruchamia emocje, to coz zrobic. Ja bym lokowal swoje nadzieje w innym zawodniku.

ptys.
ptys.
1 rok temu

Kwestia wyrzucenia tego goscia z UFC powinna byc tylko kwestia czasu.

Zielony666W
Zielony666W
Reply to  ptys.
1 rok temu

Ale musisz mieć nieudane życie. Facet ma w UFC 4-1. Nikt go nie znokautował. Przegrał tylko z topowym zawodnikiem. Ma zajebisty, bezlitosny styl, który wielu się podoba. Medialnie się zgadza. Azja Ekspress to też reklama dla UFC. Do tego jego krwawa morda zostanie memem na lata. Raczej bardzo daleko od wywalenia.

ptys.
ptys.
Reply to  Zielony666W
1 rok temu

„Ma zajebisty, bezlitosny styl”. Poniosly Cie emocje.

valentino
valentino
1 rok temu

Brawo Bartek. Pewna wygrana!

Zawodnik32
Zawodnik32
1 rok temu

Muszę przyznać… no brawa dla Bartka.

Zawodnik32
Zawodnik32
Reply to  W.Mrozowski
1 rok temu

Co podtrzymuje. Oby dla Bartka tamto zestawienie przepadło, było minęło. Ale myślę że UFC ponownie to zestawi .

ptys.
ptys.
Reply to  W.Mrozowski
1 rok temu

Nie ma znaczenia, B.F. uda sie jeszcze dwa, czy trzy razy wygrac – ale on odstaje od czolowki UFC w swojej wadze o lata swietlne. Nie oszukujmy sie.

14
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x