Kibic Marcina Najmana przekazał 5000 zł na wsparcie rehabilitacji Tomasza Golloba

14 Kwiecień 2020
30
Kibic Marcina Najmana przekazał 5000 zł na wsparcie rehabilitacji Tomasza Golloba

Nigdy nie ukrywaliśmy, że bardziej od tego kto jakim jest sportowcem, kucharzem, tokarzem, górnikiem czy po prostu specjalistą w swoim fachu, mocniej cenimy ludzką stronę każdego człowieka, a tę Marcin Najman najwyraźniej odkrył bardziej niż większość z nas. Mimo, że wiele z Was intuicja nie zawiodła przy obstawianiu wyniku jego ostatniego pojedynku, to częstochowski „El Testosteron” swoje cele zrealizował, a nawet więcej. Zgodnie z przyrzeczeniem, zebrał i niebawem przekaże sumę – bagatela – pięciu tysięcy złotych, jakie otrzymał od jednego ze swoich kibiców, który wylicytował miejsce w jego narożniku, gdy ten mierzył się z „Bestią” Piechowiakiem:

Zlicytowane miejsce w moim teamie na walkę, poszło za 5 tysięcy złotych. Całość zostanie przekazana na rehabilitację Wielkiego Mistrza czarnego sportu Tomasza Golloba. Dziękuję Dariuszowi, który je wylicytował oraz teamowi Bestii, bo mimo że wolno było zabrać jedynie dwie osoby do narożnika, Piotr zgodził się wiedząc, że to na cele dobroczynne.

Gollob to jeden z najbardziej utytułowanych żużlowców, nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. Ten 7-krotny Mistrz Świata. W swoim życiorysie odnotował kilka bardzo groźnych wypadków i niejeden raz otarł się o śmierć. Najcięższy w skutkach był jednak incydent z 2017, gdy podczas treningu motocrossowego w Chełmnie, Tomasz doznał ciężkich obrażeń kręgosłupa, stłuczenia klatki piersiowej i płuc.

W tak trudnym momencie, w którym świat skupia się na pokonaniu jednego, niewidocznego wroga jakim jest korona wirus, takie wsparcie liczy się co najmniej podwójnie.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

avatar
 
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
8 Comment threads
22 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
JorgemaswojpasPrimomoonandrzejKalbar Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
moon
Gość
moon
Offline

Oglądałem u Borka Najmana i oto co zaobserwowałem. Facet jest zerojedynkowy, widzi tylko to co chce widzieć, wyciąga wnioski proste jak cep nie zważając na okoliczności. Jak mu Fonfara powiedział coś o ruchaniu(dla mnie Fonfara dno) to ten z uporem maniaka powtarzał ze homoseksualista. Fonfara powiedział że by go wyruchał nie dlatego że jest pedałem tylko dlatego że jest skończonym idiotą, debilem. Wielkie kurwa gieroje ze Stanów Fonfara i Adamek. Jakby mieli trochę jaj to nie zaczepialiby Najmana bo i po co. Różnica klas sportowych duża, walczyli z topem na świecie a dopierdalaja się do Najmana jakby to był Adonis… Czytaj więcej »

Primo
Gość
Primo
Offline

A ja wplat na fundacje charytatywne jak nie widzialem ,tak dalej nie widze ;)…..Te kilka slow klepnac jest latwo , ale wplacic te glupie 5 zl to juz ciezko , bo trzeba ze swojego dac , i wy smiecie Najmanowi jeszcze stawiac jakies zarzuty ? Zacznijcie pierw od siebie , dajcie cos , a dopiero patrzcie na rece innych. Krytykujecie tutaj Moona posty w prawie kazdym artykule , a on jako jeden z nielicznych cos tu zrobil i za to szacun ,a to ze ma inne zdanie w prawie kazdej kwestii , jego prawo.Reszta jest tyle warta, co te kilka… Czytaj więcej »

Kalbar
Gość
Kalbar
Offline

Nie rozumiem waszych wypowiedzi negatywnych. Artykuł jest o pomocy dla potrzebującego sportowca. Marcin N jest tym kto przekazał. Krytykujecie go za to ? Słabo Panowie Słabo!!!!!

eMWu
Gość
eMWu
Offline

Panowie zbastujcie nieco. Najmana możemy oceniać jako „sportowca” lub celebrytę negatywnie, ale prywatnie raczej nikt z nas go nie zna, więc nie ma sie co unosić. Nie zgadzam się, że Najman dał te 5 tyś. zł. nie ze swojej kieszeni, bo jak nie ze swojej to z czyjej? Sprzedał miejsce w narożniku? Zarobił kase za to? Mógł ją sobie zostawić? Oddał? A jeśli oddał – to nie przypadkiem ze swojego potencjalnego zarobku? Stety albo niestety – pomoc 5 tyś. zł. poszła dzięki jego inicjatywie i tyle. Gdyby ogłosił normalną zbiórkę, to takiej wpłaty jednorazowo na pewno by nie było. A… Czytaj więcej »

Janek
Gość
Janek
Offline

Przeczytalem wszystko co napisaliscie i troche mi slabo. Jebac najmana i jebac wszystkich ludzi w szpitalach niech cierpia(mozna lajkowac). I juz dzwonie do najmana ze nastepne 5tysi lepiej przejebac na koks i te siki od conora.

andrzej
Gość
andrzej
Offline

jasiu swiete slowa lepiej przejebanakoks i wode heeehhe

jarus
Gość
jarus
Offline

masz racje Janek jebac stare baby

Primo
Gość
Primo
Offline

Sluchajcie , zamiast sie tutaj rzucac miesem , kto z czyjej ,czy nie czyjej kieszeni daje , wezcie wybierzcie sobie dowolna fundacje i wplaccie po te 10zl nawet 🙂 I od razu swiat bedzie lepszy. Zaczne od siebie.

https://www.ratujemyzwierzaki.pl/budadlaburkaireksia

moon
Gość
moon
Offline

Ja wplacilem niedawno na tego chlopaka z mma ktory ma zlamany kregoslup czy cos takiego. Fajnie jakby kazdy na jakikolwiek cel wplacil. Mysle ze Jurkowski z Wrzoskiem na jakas fundacje walki z przemocą wobec kobiet i dzieci czy cos.. 😉

Primo
Gość
Primo
Offline

I o to chodzi.

Jarus
Gość
Jarus
Offline

Najman niech da ze swoich lekko zarobionych pieniędzy A nie kreuje się kurwa na dobroczynce Pajac

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

A masz gdzieś info ze nie daje?

boss
Gość
boss
Offline

Sam jestes pajacem. Skad wiesz czy nie dal? A Ty ile dales pajacyku ze tak duzo masz do powiedzenia??

jarus
Gość
jarus
Offline

ty boss ja nie dalem bo nie mam a on najman rozdaje ale nie swoje a ma

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

Rozumiesz ze wiesz na 100 procent że nie daje?

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

Kolejny argument mówiący że Marcin nie powinien kończyć kariery

Zielony666W
Gość
Zielony666W
Offline

Lol. Bo dał 5000 z CZYJEJŚ kieszeni.
Szkoda, że z tej 250tysięcznej gaży nie wpłacił chociaż 5 złotych.

Niech el Cholesterol kończy już. Najlepiej by mu w ostatniej walce ktoś uszkodził kręgosłup.

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

Proponuję napisać do Pana Tomasza żeby nie brał tych pieniędzy. Bo są od Najmana, a wszyscy wiemy jaki to zawodnik i ogólnie człowiek

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

Czyli jeżeli ktoś organizuje zbiórkę i oddaje zebrane pieniądze komuś innemu w potrzebie to też jest nikim? Bo oddał nie swoje pieniądze? Dla mnie może nawet nasrac na podłogę, jeżeli ma to pomoc potrzebującym. Jakie to słabe. Dał ale nie swoje. A jak da swoje to co tak malo? Mógł dać więcej. Przecież ma. Zrobił cokolwiek żeby przekazać pieniądze. Liczy się efekt końcowy. I za to ma u mnie plusa

Primo
Gość
Primo
Offline

Dokladnie , tu chodzi tylko i wylacznie o gest , jak to Wojtek napisal , mogl nic nie robic , ale zawsze kogos bedzie kulo w oczy, bo to mu nie pasuje do wizerunku , ktory sobie stworzyl w glowie o Najmanie i dlatego go to tak wkurwia :). bo niby jak ? Ten ,co sie bic nie umie mial czelnosc komus pomoc ? Napewno za tym stoi jakis wal..;).

Primo
Gość
Primo
Offline

Popieram.

Zielony666W
Gość
Zielony666W
Offline

Niech to coś dobrego nie przesłania nam tego jakim rakiem i potwarzą dla mojego ukochanego sportu jest Najman.
Już nie będę niemiły.

boss
Gość
boss
Offline

Skoro jest dla Ciebie rakiem do go nie ogladaj w czym masz problem? Chlop dzieki swojemu pajacowaniu przyciaga ludzi co w duzym stopniu pomaga Twojej ukochanej dyscyplinie. Do tego dzieki temu moze pomoc innym. Nie podoba sie to nie ogladaj i nie interesuj sie. Masz mnustwo innych prawilnych zawodnikow ktorych mozesz wielbic

Zielony666W
Gość
Zielony666W
Offline

Jest takim samym propagatorem mojej dyscypliny jak Rafatus, Marlenka, Tiger Bonzo i ten ułomny chłopak, z którym walczył Najman.

Zacaro
Gość
Zacaro
Offline

A czy Ty nie potrafisz odróżnić niektórych kwestii? Myślisz że dla Pana Tomasza Goloba istotne jest to jakim zawodnikiem jest Najman? Jak reprezentuje mma? Poza mma jest też życie. Kto i w jaki sposób zbiera pieniądze akurat jest mało istotne

Jorgemaswojpas
Gość
Jorgemaswojpas
Offline

Kto ofiarowywal wielokrotnie darowizny ten niech pierwszy rzuci kamien. Najman jest bogaty oczywiscie ale on wielokrotnie juz dzialach charytatywnie ,sa wiele bogatsi niz on co zlotowki nigdy nie oddali. Marcin sportowcem.jest chujowym ale to inteligentny I empatyczny gosc. Sprzedal miejsce w SWOIM kornerze wiec dal ze swoich. Nie ukradl ani nie przystawil nikomu klamki do glowy ,dalsze fyskusje nie maja najmniejszego sensu . Zamiast tu szczekac zapierdalac na miasto dac chorej cygance na chodniku pare bulek I konserw. Moze isc dokarmic zwierzaki lub posrzatac obejscie. Agrument typu „przyjaciel zwierzat a ludzie umieraja ,kto sie nimi zajmie?” Idz wiec np do… Czytaj więcej »

Primo
Gość
Primo
Offline

Zgadzam sie i jak pewnie zauwazyles, wyzej poprosilem tych wszystkich , ktorzy sie pluja , zeby zamiast sie tu pluc za czyje itp , wplacili po te glupie 5 zl na obojetnie ktora fundacje charytatywna. Zgadnij ile osob odpowiedzialo ? 🙂 Oceniac kogos jest latwo , ale dac od siebie , to juz grubsza sprawa i niektorych glupie 5zl przeroslo , ale do oceny pierwsi.

Jorgemaswojpas
Gość
Jorgemaswojpas
Offline

Bo zawsze jest tak ,ze ten co ocenia I wytacza akt osarzenia zgledem kogos w jakiejs sprawie jest milion razy gorszy niz ten ktorego wlasnie szkaluje. Ludzie zuzywaja poklady energii na wylewanie zolci na Najmana zamiast pisac te glupoty moga np isc do szpitala zrobic cos dla chorych. Wiele razy gdy odwidzalem znajomego w psychiatrycznym proszono mnie o rozne rzeczy ,mnostwo razy. Juz nie mowie zeby inwestowali prywatna kase ale ci ludzie czesto nie maja wychodnego wystarczy ,ze im cos kupisz nawet za ich kase sa wniebowzieci a jak cos dorzucisz od siebie to juz w ogole. Chuja warty gest… Czytaj więcej »