Manager Błachowicza: Janek ma zagwarantowaną pozycję pretendenta do walki o pas

06 kwiecień 2020
15
Manager Błachowicza: Janek ma zagwarantowaną pozycję pretendenta do walki o pas
foto.: ufc.com

Oficjalnie świat sportu niemalże leży i kwiczy z braku aktywności, ale za kulisami wciąż jeszcze funkcjonuje tempem nadanym mu z czasów przed pandemią. I tak, we wczorajszej audycji na Kanale Sportowym, manager Błachowicza – Dorota Jurkowska przyznała, że nie wiadomo kiedy, ale Jan ma przyrzeczoną walkę o pas wagi półciężkiej UFC. Oczywiście z pewnymi kruczkami:

Po walce z Coreyem, Janek miał mieć zagwarantowaną walkę o pas. Takie słowa padły i zostały zapisane w formie elektronicznej. Na tę chwilę niestety UFC nie chce się z tego wywiązać. To miał być pojedynek wyłaniający pretendenta do walki o pas: czy to z Jonesem, czy to z Reyesem, bo to było jeszcze przed ich walką.

Dana bardzo chce rewanż Jones vs Reyes, choć nawet sam Jon tego nie chce. Mamy jednak zapewnienie, że Janek w tym czasie nie musi brać żadnej walki i to on będzie cały czas numerem 1 jeżeli chodzi o pretendenta do pasa wagi półciężkiej.

Na swój sposób jest to wiadomość mocno optymistyczna, jednak jednocześnie należy do tego podejść z pewną rezerwą. Skoro i tak UFC naciąga dotychczasowe ustalenia ile może, to może zrobić to aż do osiągnięcia swojego celu. A pewne jest, że po długiej pauzie organizacja będzie patrzyła tym bardziej jak się odkuć finansowo, a jak pamiętamy, niestety Polak nie gwarantuje aż takiego zainteresowania, jak na przykład wymieniony Reyes w kombinacji z JJ. Najpewniejsza wersja to oczywiście taka, w której wszystkie strony składają oficjalny podpis we wskazanym na umowie miejscu i tego należy się trzymać. Wszystko inne, to mniej lub bardziej pewne wróżenie z fusów.

Podziel się ze znajomymi
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Waszym zdaniem

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
15 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Janek
Janek
1 rok temu

Teraz ten wirus ograniczenie ilosci gal itp. Wiec juz po ptakach trzeba bylo wczesniej zadbac o dobrego menadzera. Teraz to pewnie jedna walka rocznie i zaraz na emeryture. Troche slabo ale nie tylko dla Janka swiat sie zmienil w tym roku.

BoloJang
BoloJang
1 rok temu

Ryjki nigdy do tej walki nie dojdzie.

ptys.
ptys.
1 rok temu

Szkoda tego komentowac. Ja chciabym zeby zawalczyl o ten pas i by sie w koncu skonczyla ta mitologia zwiazana z „Jankiem”.

Kalbar
Kalbar
Reply to  ptys.
1 rok temu

Nigdy sie nie skończy bo jak przegra nie przestanę mu kibicować i w niego nadal wierzyć 😎

ptys.
ptys.
Reply to  Kalbar
1 rok temu

ja tam wole „wierzyc” w istotniejsze osoby, w istotniejszych sprwach. Ale nie watpliwie masz racje – przegra i nadal bedzie mial fanow i „beda nowili co by bylo gdyby bylo”, albo jak bardzo „go skrzywdzili” i etc. To tak jak z Golota – przegral wszystko co mogl przegrac, ale i tak wielu uwaza go za piesciarza wazniejszego od np. Adamka. Pozdrawiam

Kalbar
Kalbar
Reply to  ptys.
1 rok temu

Jak przegra po lipnej walce nie będę koloryzowal i to usprawiedliwial 😉 po prostu za całokształt uważam to za najlepszego w pl zawodnika mma i czy bedzie na szczycie czy nie nie przestanę kibicować. Porostu chłopa lubię. Tak samo jak np Mocic czy DC. Reprezentują dla mnie sport a nie pajacowanie i tyle. Ae każdy ma swoje zdanie dlatego jest tak ciekawie 😉

Primo
Primo
Reply to  ptys.
1 rok temu

Gdybys znal historie walki Goloty chociazby z Chrisem Byrdem czy Ruizem , to wiedzialbys , czemu ludzie tak uwazaja. Juz pomijam , ze w tamtych czasach HW to byla potega ( W jednych latach miec Tysona,Holyfielda,Byrda,Bowe,Ruiza,Golote,Granta,Lewisa) , gdzie dla porownania w czasach Adamka , jego kategoria nie byla juz tak mocno obsadzona. W wielkim skrocie , money talks ,odnoszac sie do „przegranej” z Byrdem. Ale jedno trzeba sobie powiedziec jasno, Golota nie mial psychiki mistrza , co chociazby udowodnil dwukrotnie z walce z Bowem. Pamietam wywiad Tysona , w ktorym mowil , ze po obejrzeniu walk Goloty-Bowe , bal sie wyjsc do ringu z Andrzejem i to tez jednak o czyms swiadczy. Swiat Polskiego boksu DO DZISIAJ nie ma piesciarza , tak dobrze wyszkolonego technicznie ,jakim byl Endriu i to chyba jasne.
Andrzej to legenda , przecieral szlaki w USA w czasach swietnosci dywizji krolewskiej , cos jak Malysz w skokach. Mimo , ze Stoch wygral wiecej, to i tak Malysza uznaje sie za ikone.

ptys.
ptys.
Reply to  Primo
1 rok temu

Ogladalem te walki Goloty z B. i R. Przegral je. Tyson komplementujacy Golote? Czego sie nie robi dla marketingu. Final ich starcia znamy. Bez mitologii i podzialu na aspekt fizyczny i „psychiczny”. Do ringu wchodzi jednak caly bokser. Kazde czasy sa „trudne”. Nie da sie porownac „czasow”. Albo sie jest mistrzem swiata, albo nie. Adamek byl mistrzem swiata. A w wadze ciezkiej ma takie same dokonania jak Golota – zero. Technika Goloty bez zartow. Obydwaj z Adamkiem mieli ten sam mankament (po szkoleniu Gmitruka) – niska lewa, odslonieta lewa strona szczeki – zaproszenie dla oponentow. Nigedy tego nie poprawili. A do tego Golota sztywny jak pal. A sciezki – jak idziemy tym tropem – to przetarl przed nim np. Stanley Ketchel, właściwie Stanisław Kiecal. Pozdrawiam

Primo
Primo
Reply to  ptys.
1 rok temu

Ze juz o medalu na olimpiadzie nie wspomne,ale to przeciez zadne osiagniecie..:D. A i tak juz pomijajac te pierdy z ktorymi sie nie zgadzam rzecz jasna ,to trenerem Goloty , ktory go odkryl i wyszkolil byl nijaki Tadeusz Branicki , pozniej Gortat i Kusior,wiec radzilbym powsciagliwosc w stawianiu jakichkolwiek tez , bez PODSTAWOWEJ wiedzy na dany temat.Gmitruk byl ktoryms tam z kolei trenerem Endriu , natomiast jest takie stare powiedzenie , czym skorupka za mlodu nasiaknie , tym na starosc traci i pisze to w odniesieniu do „opuszczonej lewej reki” , po szkoleniu gmitruka, bzdura kompletna. Pozdro.

Zawodnik32
Zawodnik32
1 rok temu

Never ever

moon
moon
1 rok temu

Ewidentnie rasistowskie podejście UFC do białych 😁 No niestety taki mamy rynek. Blachowiczowi pozostało walczyć dalej wygrywać i liczyć na to że stanie się jakiś cud. Koronka spowoduje że pewnie UFC będzie chciało często zestawiać hitowe walki żeby odtworzyć zdolność widzów i Blachowicz będzie musiał chyba poczekać.

Zacaro
Zacaro
1 rok temu

Patrząc tak z boku to każdy z tej kategorii może być pretendentem. Prędzej czy później. Pozycja pretendenta w bliżej nieokreślonej przyszłości to tak średnio. Janek nie dostanie tej walki o pas. To nie KSW gdzie do nonema dorabia się teorie o królu nokautu i ładuje go do walki wieczoru. Jones ma kilka o wiele ciekawszych i lepszych marketingowo walk przed sobą niż walka z Janem. I nikogo to nie interesuje że to będzie rewanż, albo przeciwnik po porażce.

Ninja
Ninja
Reply to  Redakcja MMAnews.pl
1 rok temu

Wojtek i tak będzie .Coś czuje że na tą walkę o pas dłuuuugo poczekamy

BoloJang
BoloJang
Reply to  Ninja
1 rok temu

Mordeczko nie będzie, składa się na to co napisał Wojtek + ,,menadżerka” która nie powinna być menadżerką i tyle, też chciał bym zobaczyć Janka w walce o pas najlepiej z JJ ale śmiem twierdzić że do tego nigdy nie dojdzie.

15
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x